AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #1 Skrevet 4. desember 2019 Hei! skal studere fra høsten. er veeldig interessert innenfor Religion, samfunnsfag, historie og filosofi. Jeg har vurdert Universitetet i oslo ettersom det er et av "de beste universitetene", men har også vurdert MF høgskolen i Oslo (dersom jeg velger å fokusere på et studie innenfor religion). MF virker veldig interessant bla. fordi de har et lektorstudie som fokuserer på religion og samfunnsfag. de ha også andre studier som virker spennende. UIO har et godt rykte og gode forelesere. Har man utdanning herfra har jeg forstått det sånn at det er pent på CV-en. Men her må jeg kanskje ta lektor med nordisk og religion (nordisk er ikke noe jeg egentlig ønsker). Er også andre religionsutdanninger på disse skolene, har du erfaring med noen av disse, og hvordan det har vært å få seg jobb etterpå, er jeg også veldig interessert! Har mange spørsmål. Har noen erfaring med MF eller UIO, er det bra eller dårlig? Er det lettere å få jobb når man velger UIO eller er det samme? Har det vært vanskelig å finne jo og et mindre relevant spm, er MF en kristen skole? Ønsker ikke gå på en skole som er veldig påvirket av et syn. tusen takk for alle svar! Anonymkode: c72d2...253
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #2 Skrevet 5. desember 2019 Jeg studerte religionsvitenskap ved Universitetet i Bergen. Beste jeg har gjort noen gang. Anonymkode: 03227...6a7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #3 Skrevet 5. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg studerte religionsvitenskap ved Universitetet i Bergen. Beste jeg har gjort noen gang. Anonymkode: 03227...6a7 Så spennede. men hva tenker du å jobbe med etter dette? Har selv studert 2 ganger, men tror noe av det eneste jeg trives med er religion og kultur og lignende. Hvordan jobber du med studiene for å ha best mulighet for jobb i fremtiden? Anonymkode: c72d2...253
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå