Gå til innhold

Hvor ofte napper du bryn? Hva betaler du?

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeligper
Skrevet

haha, klarer ikke helt å tro på at så mange her har fyldige og mørke bryn. Nesten alle har det, men sjeldent du ser folk med fyldige, naturlige og mørke bryn i dag. Tror mange her faktisk enten lyver eller har en feil oppfatning av hva tykke bryn egentlig er

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sånn helt middels bryn, hverken tynne eller tykke, men de er ganske lyse fra naturens side. Har PMU på de så napper det som vokser utenfor det som er tatovert innimellom.

Skrevet

Jeg har fyldige og mørke bryn jeg også 😄 Det er fryktelig kjedelig å nappe, så det går stort sett noen uker imellom, men jeg burde nok gjort det hver uke. Når det er tre uker siden sist blir vasken ganske full av hår, og om jeg venter enda litt lenger gror de nesten igjen i panna og den nederste kanten ser bare hårete og ustelt ut. Bruker ikke sminke, for de dominerer ansiktet nok som de gjør. Jeg har også fryktelig tykt hår og kraftige negler som gror som et uvær. 

Anonymkode: 327e3...7df

Skrevet
10 timer siden, Lykkeligper skrev:

haha, klarer ikke helt å tro på at så mange her har fyldige og mørke bryn. Nesten alle har det, men sjeldent du ser folk med fyldige, naturlige og mørke bryn i dag. Tror mange her faktisk enten lyver eller har en feil oppfatning av hva tykke bryn egentlig er

Må farge dei. Men har fyldige, jo. Men dersom jeg ikke former dem, så ligner de sikkert på mannen din sine.... 😜

Bestevenninnen min har syltynne. Fordi ho napper dem ihjel 😜

Skrevet

Hva heter fargen du bruker? 🙂

Anonymkode: 962f7...ca6

Skrevet

1-2 ganger i måneden. Threading hos en arabisk dame. De er litt tynne, men ellers fin-fin form. 

Anonymkode: fbf94...675

Gjest Lykkeligper
Skrevet
20 timer siden, Sokkar skrev:

Må farge dei. Men har fyldige, jo. Men dersom jeg ikke former dem, så ligner de sikkert på mannen din sine.... 😜

Bestevenninnen min har syltynne. Fordi ho napper dem ihjel 😜

Har ikke mann, dessverre. Så da er de nok ikke-eksisterende da:)

Gjest bienvilleparish
Skrevet

Napper og farger de selv. Fyller ut med øyenbrynsblyant når jeg sminker meg. Absolutt ingen grunn til å betale andre i dyre dommer for dette når jeg kan gjøre det selv 

Skrevet

Aldri. Det er helt gratis. :biggrin: 

Anonymkode: 01920...6ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...