AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #1 Skrevet 4. desember 2019 Spørsmål til damene her. Hvor ofte napper dere øyenbryn? Napper du selv eller hos en? Hvis sistnevnte hva betaler du? Farger du bryna? Bruker du noe sminke på bryna? Har du tykke eller tynne bryn? Hvor fort vokser bryna dine? og til slutt hvor mye bryr du deg egentlig om bryna dine? Er det same shit om de er tykke, velformede eller? Anonymkode: 0bf67...2eb
visp Skrevet 4. desember 2019 #2 Skrevet 4. desember 2019 Har aldri nappet bryn i hele mitt liv. For det betaler jeg kr. 0. Tror jeg har vanlige, tykke bryn. Bruker ikke sminke. Vet ikke hvor fort de vokser. Jeg lever greit med brynene mine:) 3
Skogkløver Skrevet 4. desember 2019 #3 Skrevet 4. desember 2019 Jeg har fra naturens side mørke og definerte bryn. Jeg får alltid skryt hos frisør og når jeg handler sminke. Jeg napper undersiden av brynene en gang i uken ca. Jeg fyller i litt med sminke om jeg skal noe spesielt, men det er ikke særlig ofte.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #4 Skrevet 4. desember 2019 Napper veldig sjeldent med mindre hårene vokser på feil steder, men klipper av og til de hårene jeg ikke liker. Anonymkode: 7cecd...e18
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #5 Skrevet 4. desember 2019 Jeg små napper litt hver dag, mao når jeg ser ett hår som ikke skal være der, så tar jeg det. Jeg farger bryna, om det er lenge siden bruker jeg sminke på de, ellers ikke. Jeg har tykke bryn, og det vokser i normal fart går i utfra. Jeg mener bryn former fjeset, så for meg et det svært viktig at mine bryn passer til mitt ansikt. Anonymkode: b984f...ce0
Sokkar Skrevet 4. desember 2019 #6 Skrevet 4. desember 2019 Har kraftige, fyldige bryn. Skal jeg holde brynene fine og velstelte, burde jeg helst nappe og klippe hver uke. Farge hver 3. - 4. Men jeg er lat, så tar skippertak istede. Har også fikset de hos wellmed, Bergen beauty og brow rehab (3 salonger i Bergensområdwt) og kan kun anbefale de to siste.
Vera Skrevet 4. desember 2019 #7 Skrevet 4. desember 2019 Fikk de tidligere behandlet hos frisør, men ble mer fornøyd når jeg nappet selv, så det har jeg gjort de siste årene. Har «normal» tykkelse..jeg syns det er skikkelig harry og unaturlig med både tynne og ekstremt tykke bryn. Brynene skal være rammen for ansiktet, ikke blikkfanget.. Bruker penn for bryn på dem, kun for å få dem jevne, for de er mørke fra før av. De vokser ganske fort! Skal jeg være nøye må jeg nappe 2 ganger i mnd i hvert fall..
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #8 Skrevet 4. desember 2019 Jeg vokser og farger brynene i salong ca hver 5. uke. Betaler 360 kr. Anonymkode: 86e10...fad 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #9 Skrevet 4. desember 2019 Jeg napper bryn hos frisøren hver 6-8 uke og betaler 135 kr for det. Hos meg er brynene relativt lyse i farge, så tar litt tid før ettervekst begynner å synes, så trenger ikke nappe oftere. Har fra naturens side fyldige bryn som vokser i en fin buefasong, så former eller farger ikke. Anonymkode: bb3aa...bc9
DavinaWin Skrevet 4. desember 2019 #10 Skrevet 4. desember 2019 Jeg napper når jeg ser at det trengs/begynner å bli uregjerlig eller vokse utenom selve brynet. Bruker brynpenn og gel på de hårene som ikke vil legge seg rett😅 brynpenn og gel holder såpass lenge at jeg kanskje bruker 200kr i året på det. I tillegg topper jeg opp bryntattovering/microblading hver 12-18 mnd, det koster ca 1600-1700kr.
Gjest Keikolina Skrevet 4. desember 2019 #11 Skrevet 4. desember 2019 Jeg vokser og farger hos signaturklinikken, ca hver 6. uke. Koster 500,-.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #12 Skrevet 4. desember 2019 Jeg syns brynene mine er fine som de er. Gjør ingenting med dem. De er gratis, og perfekte Anonymkode: 5ea41...774 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #13 Skrevet 4. desember 2019 Vokser og farger selv. Hver 14. Dag Har hverken tynne eller tykke bryn. De er veldig standard. Fyller de inn når farger begynner å gå ut. Anonymkode: 77208...f8d
Ariana807 Skrevet 4. desember 2019 #14 Skrevet 4. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Spørsmål til damene her. Hvor ofte napper dere øyenbryn? Napper du selv eller hos en? Hvis sistnevnte hva betaler du? Farger du bryna? Bruker du noe sminke på bryna? Har du tykke eller tynne bryn? Hvor fort vokser bryna dine? og til slutt hvor mye bryr du deg egentlig om bryna dine? Er det same shit om de er tykke, velformede eller? Anonymkode: 0bf67...2eb Jeg napper når jeg ser at det er vokst ut noen hår. Jeg napper selv. Farger ikke bryna. Bruker ingen sminke på bryna. Jeg har nok tykke, vet ikke, har ikke peiling på hva som er hva 😅😂 Aner ikke hvor fort de vokser, plutselig er det hår der som ikke var der tidligere Bryr meg fint lite. Nok til å prøve å nappe så det ser litt fint ut, men ikke nok til å freake ut om jeg er på jobb og ser at jeg kanskje burde nappet da det er en del hår som har vokst ut Jeg vil gjerne ha formen de har nå, da det er det jeg alltid har hatt og er vandt til.
annebanane Skrevet 4. desember 2019 #15 Skrevet 4. desember 2019 Har naturlig fyldige som vokser i greit tempo, og napper dermed litt hjemme en gang i uken. Bruker i blant en blyant for å fylle inn noen små gliper i brynene og blank brow gel for å holde de på plass. Til vanlig grer jeg de bare så de ligger fint.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #16 Skrevet 5. desember 2019 Sluttet å nappe bryn for endel år siden, ikke noe jeg ønsker bruke penger på. Og jeg må spare på de hårene jeg har. 🤗 De er naturlig mørke, men fyller pittelitt inn med blyant og tilslutt brynbørste for å «legge på plass». Jeg overnappet i ungdommen, litt a la Pamela for de som husker hennes bryn..🙈 var livredd jeg hadde ødelagt dem helt, men det gikk bra. På et lite område på det ene vokser det ikke ut hår lenger, antar hårsekken er ødelagt? Knapt synlig heldigvis. Uansett - INGEN får røre mine bryn. 😊 Anonymkode: 25243...44c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #17 Skrevet 5. desember 2019 Jeg napper litt et par-tre ganger i uka. Gjør det selv så det koster meg ingen ting. Farger ikke brynene, men fyller de inn med blyant siden jeg har lyse bryn. Jeg er såpass voksen at jeg fikk med meg trenden med tynne bryn, så de var tynne før men jeg har forsøkt å gro de tykkere, så nå er de vel sånn middels tykke. Anonymkode: 0f7fd...e5b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #18 Skrevet 5. desember 2019 Burde nappet hver uke, men blir ofte annenhver. Brynene mine ser ut som en urskog om jeg ikke gjør noe, og vokser også opp mot hårfestet og i midten. Innimellom går jeg til frisør og gjør det, koster 70-100 kr (men bor ikke i Norge, så billigere). Anonymkode: f1ba5...741
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #19 Skrevet 5. desember 2019 13 timer siden, Sokkar skrev: Har kraftige, fyldige bryn. Skal jeg holde brynene fine og velstelte, burde jeg helst nappe og klippe hver uke. Farge hver 3. - 4. Men jeg er lat, så tar skippertak istede. Har også fikset de hos wellmed, Bergen beauty og brow rehab (3 salonger i Bergensområdwt) og kan kun anbefale de to siste. Jeg går ca hver 3dje uke til Indisk Emporium i Bergen. Betaler 350 for threading og farging. Vi holder på med en prossess med å få tynne bryn til å bli tykke, så langt er resultatene veldig bra. Anonymkode: b1fb0...b7d 1
Perelandra Skrevet 5. desember 2019 #20 Skrevet 5. desember 2019 Farger brynene selv ca. hver andre eller tredje uke. Etter fargingen hender det at jeg tar en rask omgang med pinsetten for å fjerne hår utenfor selve brynene. Har helt lyse/usynlige hår, så hår på "avveie" blir ikke synlige før etter farging. Jeg har også ganske smale øyenbryn, så det er ikke så mye napping som skal til. Jeg gjør alt selv. Har prøvd farging i salong, men jeg synes det blir like bra om jeg gjør det selv. I tillegg har ofte ikke salongen den fargen jeg foretrekker. Ei tube med farge koster rundt 70-80 kroner og varer minst et halv år, så jeg bruker ikke mye penger på brynene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå