AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #1 Skrevet 4. desember 2019 Siden jeg bor alene tenker jeg at i år gidder jeg ikke å pynte inne til jul, blir nok å henge utelysene men føler ikke jeg orker resten, men resten av slekten mener det er rart og skuffende om jeg ikke pynter. Hva mener dere? Er jeg så rar som det påstås? Anonymkode: 3a708...2ea 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #2 Skrevet 4. desember 2019 synes ikke du er rar, for det velger du selv, er slekten din som har problemer Anonymkode: d8767...411 2
Gjest Koya Skrevet 4. desember 2019 #3 Skrevet 4. desember 2019 Jeg syns ikke det. Jeg har bodd med min samboer i 6 år nå og vi har aldri giddet å pynte verken ute eller inne til jul.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #4 Skrevet 4. desember 2019 Jeg syns ikke du er rar. Eneste grunnen til at jeg pynter er fordi barna syns det er stas 😛 Hadde ikke gjort det om jeg bodde alene. Anonymkode: 42787...34a 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #5 Skrevet 4. desember 2019 Takker for svar godt jeg ikke er alene, føler nesten jeg må pynte for å slippe mas 😂 Anonymkode: 3a708...2ea
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #6 Skrevet 4. desember 2019 Jeg har ikke pyntet til jul på 10 år. Har det helt fint 🙂 Anonymkode: 58514...78c 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #7 Skrevet 4. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden jeg bor alene tenker jeg at i år gidder jeg ikke å pynte inne til jul, blir nok å henge utelysene men føler ikke jeg orker resten, men resten av slekten mener det er rart og skuffende om jeg ikke pynter. Hva mener dere? Er jeg så rar som det påstås? Anonymkode: 3a708...2ea Har ikke feiret jul på 25 år og aldri pyntet hjemme. For meg er ikke julen noe annet enn vanlige dager. Mange som reagerte på det de første årene, men nå er alle vant til meg Så enten er vi to rare, eller så er det vi som er normale og alle andre er rare. Anonymkode: c0c65...dfb 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #8 Skrevet 4. desember 2019 Jeg pynter pga barna.. kan egentlig ikke fordra nips og ting 😛 Anonymkode: aa6e0...598 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #9 Skrevet 4. desember 2019 Ja, jeg synes du er litt rar. Synes alle som ikke pynter til jul er litt rare. Jeg er veldig glad i jul, og gleder meg til å sette opp koselige lys og stjerner i vinduene. Og det beste er å pynte juletreet lillejulaften. Jeg pynter ikke for ungen. Pynta også på rommet i kollektivet jeg bodde i. Men dere synes sikkert jeg er litt rar. Så who cares? Anonymkode: 01e04...f51 7
Jerry Lee Skrevet 4. desember 2019 #10 Skrevet 4. desember 2019 Nei. Det bestemmer du selv. Slik jeg gjorde/gjør. Ingen julepynt i mitt hus. Ser ingen grunn til det for meg alene. De tre juledagene er jeg jo ikke hjemme.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #11 Skrevet 4. desember 2019 Vi har bare pyntet det store vinduet som er ut mot veien og naboene. Anonymkode: 21ff4...47d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #12 Skrevet 4. desember 2019 Selvom jeg elsker å pynte inne og ute til jul, så syntes jeg ikke det er rart at andre ikke ønsker å pynte. Tenker det må være opp til hver og en om man vil ha huset fult med julepynt. Anonymkode: 19bed...6a2 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #13 Skrevet 4. desember 2019 Da er jeg og rar. Og jeg blir direkte fornærmet om jeg får gaver med julete motiv. Anonymkode: 88b86...273
Ullvott Skrevet 4. desember 2019 #14 Skrevet 4. desember 2019 Jeg synes du er litt rar, ja. Ikke at du nødvendigvis må overlesse boligen din med digert juletre og masse nips, men jeg synes det er rart at du ikke vil ha LITT pynt som markerer at det er jul. F.eks en juleblomst og litt ekstra lys. 3
netpuppy Skrevet 4. desember 2019 #15 Skrevet 4. desember 2019 Ja, keg syns det er rart å ikke pynte til jul. Men jeg syns ikke nødvendigvis det å være rar er negativt. You do you! 🙃 1
ops2 Skrevet 4. desember 2019 #16 Skrevet 4. desember 2019 Folk gjør hva de vil. Men jeg lurer på om du er nærtagende? Det er mange som sier ting som andre tar i verste mening hele tiden. Folk sier ting og glemmer det, mens andre går og ruger på det de har hørt. Du får bare heve deg over det.
Eneri Skrevet 4. desember 2019 #17 Skrevet 4. desember 2019 Jeg er glad i jul og liker å pynte, og ikke kun for ungenes del. Men jeg syns det får være helt opp til deg, hvis du ikke har unger og ikke bryr deg om julepynt, så syns ikke jeg du er rar uansett. Hadde jeg vært alene og uten unger i jula, ville jeg nok gjort noe enklere, feks droppet å ha juletre. Men ville hatt både juleduker, juleservietter, masse stearinlys i julete lysestaker, fint servise, sølvtøy, nisdekrus osv. Syns det er godt å pynte opp til fridagene nå i mørketida 🤗
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #18 Skrevet 4. desember 2019 For ikke å fore bygdedyret mer enn nødvendig og bli beskyldt for å ha meldt meg inn i Jehovas Vitner, har jeg stjerne og lysestaker i vinduene, krans på døra og lys på en busk ute. Inne pynter jeg minst mulig, og når jeg pynter skjer det tidligst ei uke før julaften. Min pynt består stort sett av røde puter og pledd i sofaen, juleduk på bordet, røde lys i lysestakene og kanskje en blomst eller to. Har juletre hvis vi skal være hjemme i jula, ellers dropper vi det. Synes det får være opp til hver enkelt hvor mye/lite man vil pynte. Anonymkode: 87cae...848
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #19 Skrevet 5. desember 2019 Aldri pyntet til jul. Alltid feiret hos mine foreldre, men ikke feiret jul på 10år nå. Kjedelig. Anonymkode: 61211...350
Troverdigheten Skrevet 5. desember 2019 #20 Skrevet 5. desember 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Siden jeg bor alene tenker jeg at i år gidder jeg ikke å pynte inne til jul, blir nok å henge utelysene men føler ikke jeg orker resten, men resten av slekten mener det er rart og skuffende om jeg ikke pynter. Hva mener dere? Er jeg så rar som det påstås? Anonymkode: 3a708...2ea Skuffende? For en latterlig gjeng. Jeg elsker jul og pynter som bare rakker'n tidlig i desember, men jeg bryr meg ikke døyten om andre pynter hjemme med mindre jeg skal på juleselskap til dem. Da forventer jeg faktisk litt pynt i stue og spisestue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå