Gjest eminel Skrevet 6. september 2002 #21 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg bruker laang tid her... har jo ikke noe liv :oops: Er på KG ca 1 time hver dag... Liker å være her, kjempekos å lese innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorina Skrevet 7. september 2002 #22 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg er her altfor mye innimellom og altfor lite innimellom. Siden jeg jobber for meg selv kutter jeg ut kg og andre nett-frikvarter i perioder opptil et halvt år av gangen - ellers blir ingenting gjort Tiden blir da i stedet fylt med heftig nerding Synes ellers ikke det er bortkastet tid å tilbringe tid på et sted som gir såpass mange tiltrengt input i hverdagen. Det ER en praktisk måte å møtes på, og har sin egen verdi. Nettkompis-verdien Men man må jo også ha en tilsvarende aktivitet i rl, selvfølgelig dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 7. september 2002 #23 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg er innom 10-12 ganger i døgnet, et par timer tilsammen Studerer hjemme nemlig.. da er det lett å være litt svak og logge seg på nett hele tiden :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå