Gå til innhold

lavt stoffskifte

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sliten

Fikk for en tid tilbake påvist at jeg har lavt stoffskifte. Valgte i første omgang i samråd med lege å avente og begynne med medisin for dette. Har i de siste ukene vært forferdelig sliten , det har blitt en pine å slepe seg gjennom arbeidsdagene, i fritiden har jeg irket svært lite. Skal til legen på kontroll om ca 14 dager vet ikke hvordan jeg skal holde ut til da blir så deprimert å lei meg over å ha det sånn. Er det noen som har råd og lignende erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring legen din i morra og si det haster. De har alltid akutt timer ledig og du kan kanskje få en av de.

Du kan ikke gå sånn i 14 dager til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest med lavt stoffskifte

Dette er desverre en del av det å ha lavt stoffskifte. Utmattelse, depresjon kan være en del av sykdomen. Medisin kan hjelpe, men det er ikke noen vidunderkur som nødvendigvis hjelper på 1-2-3 :( ta deg en tur innom www.stoffskifte.org og les på diskusjonssidene der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mamma har det + struma, hun kan være drit sliten hvis hun glemmer medisinene, så ring legen, eller enda bedre, møt opp der, i morgen. møter du opp er det vanskeligere å avvise deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...