Gå til innhold

Hvorfor sender DU nakenbilder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hvorfor akkurat DU sender nakenbilder? Hvor mye sender du bilder av og hvor går grensen for hva du velger å dele? Tenker på dere som er i forhold og dere som er single. 

Anonymkode: fc1a3...b01

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er nysgjerrig på hvorfor akkurat DU sender nakenbilder? Hvor mye sender du bilder av og hvor går grensen for hva du velger å dele? Tenker på dere som er i forhold og dere som er single. 

Anonymkode: fc1a3...b01

Jeg er en kvinne og jeg sender nakenbilder kun til han jeg holder på med for å tenne han litt og gjøre han kåt når vi ikke er sammen. Tidligere i yngre alder viste jeg til noen flere og var mer fordi at jeg likte å vise frem og dele nakenbilder med noen jeg likte 

Anonymkode: ad978...d22

• Liker 1
Skrevet

Sender til mannen min for å ha det litt gøy i hverdagen 🙂 stort sett både med og uten undertøy. Men ikke med ansikt. 

Anonymkode: 568c0...e53

• Liker 3
Skrevet

Sender til min faste sexpartner, hatt den samme i 3 år. Sender av alt, men aldri ansikt. Jeg har mange flere og "verre" bilder av han, pluss et par med ansikt. Så ikke redd han kommer til å finne på noe tull med bildene. 

Anonymkode: 859ee...e1f

• Liker 2
Skrevet

Har aldri sendt eller mottatt et nakenbilde.

• Liker 7
Skrevet

Sender anonymiserte nakenbilder til kjæresten min, fordi jeg håper han liker det og syns jeg ser bra ut, for at han skal runke til materiale av meg og ikke andre, og for å få bekreftelse fra han.

Anonymkode: 41f3e...227

• Liker 4
Skrevet

trodde ikke folk var så idiotiske i 2019

Anonymkode: 740b0...9c8

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

trodde ikke folk var så idiotiske i 2019

Anonymkode: 740b0...9c8

Det er nok flere enn man skulle tro! Jeg har gjort det på mms og veit bildene kan lagres og er nok lagret av en venn, men uten ansikt synes jeg det bare er pirrende. Om noen får se dem så javel, det er sånn de fleste ser ut 

Anonymkode: 568c0...e53

• Liker 7
Skrevet

Misunner dere som mottar et nakenbilde i ny og ne; har aldri opplevd å få slikt. Var på reise for et par år siden og sendte for moro skyld et bilde av ståpikken min til min samboer fra hotellsenga. Fikk ikke engang en kommentar, så det var nedtur. 
Forsmådd man 50+

Anonymkode: 86663...d69

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sender til min faste sexpartner, hatt den samme i 3 år. Sender av alt, men aldri ansikt. Jeg har mange flere og "verre" bilder av han, pluss et par med ansikt. Så ikke redd han kommer til å finne på noe tull med bildene. 

Det rammer alltid kvinner hardere enn menn når nakenbilder spres. Men når du ikke sender med ansikt så kan du vel alltids hevde det ikke er deg hvis de kommer på avveie. 

Anonymkode: e2edb...c19

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg sender nudes for å spre glede og kåthet. Er i avstandsforhold.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det rammer alltid kvinner hardere enn menn når nakenbilder spres. Men når du ikke sender med ansikt så kan du vel alltids hevde det ikke er deg hvis de kommer på avveie. 

Anonymkode: e2edb...c19

Joda men uten ansikt er jeg ikke spesielt redd for det, og kropp er kropp. Jeg har ikke bare dickpics av han for å si det sånn. 

Gjest Andrea93
Skrevet

For å glede partneren min. Sender både med og uten ansikt - hvis de noen gang skulle havne på avveie, så bryr jeg meg ærlig talt ikke så mye. Det er bare kropp, og siden jeg lever av å ta lettkledde bilder av andre, tror jeg ikke det hadde gått ut over karrieren min på noe vis om folk hadde oppdaget at jeg også tar nakenbilder av meg selv. 😊 

Skrevet

av kuken, evt mens det kommer sæd ut av den. har fått mange fine bilder av jenter, blant annet av en kollega, faktisk. vi lå sammen noen uker.

Skrevet

Sendte hundrevis til ekssamboer, vet han enda koser seg med de og det tenner meg ;) også sendt et par uten ansikt til en jeg er forelsket i og hatt sex med er par ganger, jeg liker å gi han en påminner om meg siden jeg vet han elsker kroppen min men ikke har så ofte tilgang til den pga avstand. Da renner det inn meldinger fra han etterpå og gjerne en snap av en ereksjon gjennom buksa som får meg sprengkåt. Elsker oppmerksomhet fra han! Kun disse to jeg har sendt til.

Til gjengjeld har jeg mottatt et par fra menn jeg har datet men ikke vært forelsket i, det gir meg ingenting og jeg blir egentlig bare flau. Men svarer hyggelig så de ikke skal føle seg dum eller lite attraktiv. 

Anonymkode: 36954...253

• Liker 3
Skrevet

Jeg gjør det ikke, men har gjort det, da jeg var yngre. En idiot med null selvtillit, og sulten på bekreftelse, i midten av tenårene. Angret på det i ettertid. Hadde aldri gjort det i dag. Vet jeg er mer verdt, enn å holde på sånn.

Anonymkode: 18939...756

• Liker 1
Skrevet

Sendte nudes til en jeg er tent på i dag, og gjorde det for å tenne ham/sette ham litt ut, men han gadd ikke svare noe engang, så det fungerte visst ikke. De mennene jeg har vært interessert i før har vært superentusiastiske på sånt, så det var litt uvant med 0 respons. Men, men. Hans tap, tenker nå jeg :) 

Sender som regel uten helt ansikt, men tar bare estetisk fine/litt kunstneriske bilder hvor jeg ser så bra som mulig ut, så ingen megakrise om de spres uansett. Synes nesten det er verre å bli tagget uten forespørsel i høggstygge hverdagsbilder på Facebook 😂 Neida. 

Anonymkode: ab7c1...112

• Liker 1
Skrevet

Det blir nesten ikke mer harry enn å sende nakenbilder. Så det gjør jeg såklart ikke.

Anonymkode: 09ec9...584

• Liker 2
Skrevet

Har ikke sendt og heller ikke fått. 

• Liker 1
Skrevet

Har sendt noen nakenbilder i det siste til hun jeg holder på med fordi hun har spurt om det. Sender bilder av rumpe, fitte, pupper, mage, lår 😁.. Stoler på at hun ikke viser de til andre 

Anonymkode: 2e9d1...8cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...