Gå til innhold

Koster det å skru sammen briller igjen egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et brillepar som har blitt skjevt. I tillegg faller glasset på ene siden ut. Har gått inn på optikersteder og fått dette fikset og de tok aldri betaling. Men skal man egentlig det?

Anonymkode: a8c66...1de

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men skal man egentlig det?

Det er jo helt opp til butikken å bestemme. Det er jo ingen lov som sier at man skal betale.

Anonymkode: 49e17...f45

Skrevet

Det skal nok egentlig koste bittelitt, men jeg tror det er helt vanlig og bare yte denne servicen uten å ta betalt for det.

Skrevet

Jeg har vært innom den lokale brillebutikken et par ganger, som er av en annen kjede en den jeg faktisk kjøpte brillene mine i, og der har jeg fått strammet skruene på brillene når stanga er blitt helt "lealøs". De tok ikke betalt for det, og jeg har bare takket og gått. De spurte heller ikke om brillene mine var kjøpt der, men det tror jeg de ser at de ikke er, for de er av et designermerke som de ikke selger der. Likevel har de altså ikke krevd betalt for den lille servicen. Hyggelig :)

Skrevet

Jeg måtte bytte først en skrue på det gamle brilleparet mitt fordi gjengene hadde blitt utslitt på ett eller annet vis, slik at den alltid var løs, og på andre siden mistet jeg skruen ved to separate anledninger.
Alle tre gangene fikk jeg ny skrue og ved to anledninger også ny tilpasning av brillene, som var litt skjeve, helt uten kostnad, ved to forskjellige optikerbutikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...