Gå til innhold

Hva tenker du om folk som har ordtak på veggen hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn som dette:

Husk å leve i nuet wallsticker

Jeg syntes det er litt cheesy. 

Anonymkode: 8e98c...dd9

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det er ganske harry.

• Liker 17
Skrevet

Kan ikke folk gjøre som de vil da? Hvorfor skal man tenke noe om dem?

Anonymkode: 4b3fb...780

• Liker 4
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kan ikke folk gjøre som de vil da?

Ingen sier det ikke kan det.

Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor skal man tenke noe om dem?

Anonymkode: 4b3fb...780

Fordi man tenker sitt?

Anonymkode: 8e98c...dd9

Skrevet

Jeg synes det er litt harry, fikk noe tilsvarende av en venninne til bursdagen og måtte jo nesten henge det opp... henger ikke i stuen kan du si! 😉

• Liker 4
Skrevet

Koselig.

Anonymkode: 81b28...894

• Liker 2
Skrevet

Moteslaver.

Anonymkode: 7bfe6...f08

Skrevet (endret)

Tenker de er sykt lykkelige individualister alle sammen :)

Endret av M71
  • Liker 2
Skrevet

Kan de ikke i det minste bruke samme font på hele plakaten?

• Liker 9
Skrevet

Blodharry og jalla!

Anonymkode: b6da2...165

• Liker 10
Skrevet

Jeg synes ikke noe om det, usikker på hvilket adjektiv jeg skal bruke uten å virke nedlatende.

Synes heller ikke noe om skilt, puter eller store løse bokstaver med LOVE, HOME etc., men det er det vel utelukkende veldig unge jenter med nyvunnen interesse for interiør som har, så får gi dem litt slakk ;) 

Skrevet

Harry

Anonymkode: 46d8c...fdf

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker ikke noe spesielt. Jeg hadde noe sånt før, kan faktisk ikke huske hva det stod engang, men det er nok 15 år siden.

Nå kunne jeg ikke hatt noe sånt, men kunne nok hatt WC på dodøren eller feks en svart/hvit legofigur på veggen på barnerommet. 

Skrevet (endret)

Jeg respekterer at folk har ulik stil og sier aldri noe om det til de som liker det i vennekretsen, men det skal aldri inn i mitt hjem. Liker det ikke i det hele tatt, verken på veggen eller som annet interiør. 

Endret av Moonwalker
  • Liker 7
Skrevet

Kjenner ingen som har det, men hadde noen hatt det hadde det brydd meg midt i ryggen. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke annet enn forferdelig. Liker ikke den rotete chabby chik stilen og når de da itilleg slenger på LOVE og HOME og ordtak og masse dritt så blir det bare sirkus for meg altså. Heslig. 

Anonymkode: 660bf...0d4

• Liker 4
Skrevet

Hadde det stått noe HELT absurd i fin løkkeskrift, som f.eks "Lactose intolerance in the house" så hadde det kanskje vært litt orginalt.

• Liker 13
Skrevet

Jeg tenker at de er litt enkle🙈 

Anonymkode: 434f0...155

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, Callisto83 skrev:

Hadde det stått noe HELT absurd i fin løkkeskrift, som f.eks "Lactose intolerance in the house" så hadde det kanskje vært litt orginalt.

Kjempesuksess når din venninnes nye kjæreste kommer på besøk i sin Lacostegenser ;)

Skrevet

Tror ikke jeg ville dømt noen på det. "Affirmations" er jo ganske vanlig. Så tenker folk har slik for sin egen del, ikke for potensielle gjester. Jeg tenker at hvis du hver dag ser på veggen noe sånn som " vær lykkelig" etc. så legger det seg i underbevisstheten og gjør deg kanskje litt mer happy. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...