Gå til innhold

Så jævla sur hele tiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig fullført høyere utdanning, jobbet fulltid ved siden av alle årene og hatt ungene 50% ved siden av (singel mamma). Jeg er i så vanvittig dårlig humør, sliten og føler INGEN ting gjør meg glad. Depresjon er det vel neppe, jeg greier jo fint å gå på jobb. Blir kvalm av tanken på jul. Skal fikse barna julegaver, men de blir ikke hos meg i julen så feiring utgår. Orker ikke reise hjem til familie. Hva hjelper mot dritt humør? Har ikke sjekket vitaminer... 

Anonymkode: 2c2e9...f18

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)

Sjekk vitaminer! 

Få frisk luft, spis sunt i hverdagen, tren litt. Hvis du ikke får overskudd etter tre måneder, ta kontakt med lege hvis problemene vedvarer. 

Edit, med fare for å gjenta meg selv, det finnes ofte ingen raske løsninger på dette, noen ganger kan man virkelig være syk da, men generelt, du er din egen lykkes smed, skal du ha det godt, må du selv sørge for å få det godt. Og da er livskvaliteten viktig. Og noen ganger må man holde seg i form, ta vare på seg selv for å klare god livskvalitet. Da må man faktisk gjøre ting som å spise sunnere, trene og få i seg nok næring og vitaminer. Det legger et godt grunnlag for en glad og enklere hverdag! 

Endret av Dævendøtte
Skrevet

Det er ikkje slik at alle med depresjon ligger heime i eit mørkt rom. Det er mange som klarer å gå på jobb og fungere tilnærmet normalt i hverdagen. Snakk med lege og sjekk vitaminer først og fremst, kom deg ut i sola når du har mulighet, spis sunt og gå deg ein tur daglig.  

Skrevet

Folat har hjulpet meg 😊

Anonymkode: 2b52c...89d

Gjest Warrior
Skrevet

Selv om du er deprimert så betyr ikke det at du ikke klarer å gjøre noe. Jeg er deprimert, og ofte sint. Tror du jeg ligger hjemme i et mørkt rom for det? Nope. Kanskje du kan begynne å trene? Der får du i alle fall ut litt sinne. 

Skrevet

Høres ut på meg som du er utbrent, og sikkert har en påfølgende depresjon av dette? Man kan fint jobbe selv om man er deprimert, det fins forskjellige grader/måter man reagerer på. Men som sagt, på meg høres det ut som hovedproblemet ditt er utbrenthet. Fullt studie, full jobb og 50% unger vil ta kraftig på uansett hvem du er. Og nå har du bare nådd punktet du blir kvalm av å bare tenke på ting du må gjøre; klassisk utbrenthet. Du trenger en pause tror jeg.

Anonymkode: 44977...a1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...