Tussilussi86 Skrevet 4. desember 2019 #1 Skrevet 4. desember 2019 Når kan jeg forvente å få symptomer som ligner graviditetssyntomer etter å ha tatt ovitrelle? Jeg tok den 12:30 på mandag, men merker fremdeles ingenting til den 48 timer senere. Og hvor lenge vil jeg kunne få positiv test før ovitrelle er ute av kroppen? Jeg tør ikke prøve før det er sikkert..orker ikke bli skuffet. Ble inseminert i går. Dette er forresten første gang jeg forsøker med ovitrelle
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #2 Skrevet 4. desember 2019 Det med symptomer er nok ganske individuelt. Jeg merket ikke noe til det, annet enn litt ømme pupper muligens. Men det hender jeg får det etter eggløsning til vanlig, så det er ikke sikkert det skyldtes Ovitrellen. Jeg husker ikke nøyaktig når jeg kjente det, men i utgangspunktet burde vel eventuelle symptomer være sterkest i dagene etter sprøyta og så forsvinne, iom. at HCG fra sprøyta gradvis forsvinner ut av kroppen. Jeg mener det står at man kan få positivt utslag i 10 dager etter sprøyta. Jeg testet 12 dager etter med en veldig sensitiv test, og fikk en svak strek som var falsk den ene gangen. Så jeg ville nok ventet 14-16 dager. Det går an å teste hver dag og se at/om streken forsvinner, slik at man vet at en evt. strek som blir sterkere igjen er "ekte positiv". Jeg har gjort det også. Men egentlig tenker jeg det fører til mer stress enn det gir sikre svar. Lykke til! Anonymkode: 38f85...8ae
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #3 Skrevet 4. desember 2019 Jeg testet 9 dager etter at jeg tok Ovitrelle og da var den ute hos meg. Har kun hatt ømme bryster, noe jeg alltid har etter eggløsning. Anonymkode: 83b2f...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå