AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #1 Skrevet 4. desember 2019 Vi har ønsket oss Babyjournalen til jul og baby vil da være 5 uker. Er det noen som har boken og som kan fortelle meg hva som skal skrives inn de første 5 ukene? Eventuelt med bilde av de relevante sidene for den første tiden? Da kan jeg notere meg det slik at jeg ikke mangler info når jeg først får boka. Kjøper boka selv hvis vi ikke får den til jul. Håper noen vil hjelpe🤞😃 Anonymkode: 04cfb...efc
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #2 Skrevet 4. desember 2019 "Slik hadde foreldrene mine det da jeg var i magen" - tekst Felt for å lime inn ultralydbilde og "bilde av mamma med meg i magen" Jeg ser dagens lys: Dato, ukedag, klokkeslett, sted, tilstede, været, "slik var det da jeg ble født" - tekst Bilde fra min første dag. Sånn ser jeg ut: cm, gram, øyefarge, hårfarge, kjennetegn, "dette kunne ha vært mitt navn" Blank side for å lime inn sykehusarmbånd og fødselsannonse "De første inntrykkene av meg" - tekst Mine føtter - blank side til å lime inn fotavtrykk Mine hender - blank side til å lime inn håndavtrykk Resten kan fint fylles ut etter 5 uker 🙂 Bare husk å noter deg datoen hvis det skjer noe spesielt disse ukene, feks første smil, første lyder o.l. Anonymkode: af3ca...b08 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 På 4.12.2019 den 14.21, AnonymBruker skrev: "Slik hadde foreldrene mine det da jeg var i magen" - tekst Felt for å lime inn ultralydbilde og "bilde av mamma med meg i magen" Jeg ser dagens lys: Dato, ukedag, klokkeslett, sted, tilstede, været, "slik var det da jeg ble født" - tekst Bilde fra min første dag. Sånn ser jeg ut: cm, gram, øyefarge, hårfarge, kjennetegn, "dette kunne ha vært mitt navn" Blank side for å lime inn sykehusarmbånd og fødselsannonse "De første inntrykkene av meg" - tekst Mine føtter - blank side til å lime inn fotavtrykk Mine hender - blank side til å lime inn håndavtrykk Resten kan fint fylles ut etter 5 uker 🙂 Bare husk å noter deg datoen hvis det skjer noe spesielt disse ukene, feks første smil, første lyder o.l. Anonymkode: af3ca...b08 Tusen hjertelig takk for svar!👏❤️ Anonymkode: 04cfb...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå