Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg at tv3 reklamerte for denne serien nå (utrolig bra navn...) :klaske:

Er det det samme som gikk på tvn for ei stund siden (ala ungkaren), eller er dette en missekonkuranse med den samme mannen? Han er "helt ok" å se på da :danse:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Outback Jack hette det bare på tvnorge, og er sikker på at det er de samme damene (må vel ha en ny jack også for et nytt program, med mindre han ble dumpet og vil prøve på nytt :P )

Rart at det skulle gå på begge kanalene da..

Skrevet

Etter litt leting på nettet fant jeg ut at dette er ikke det samme programmet. Det vil si "jack" (som egentlig heter Vadim Dale) er den samme men dette er ikke et dating program såvidt jeg har forstått.

Hvis jeg har skjønt det rett tror damene at de skal være med i en skjønnhetskonkuranse men så blir de fløyet ut i villmarken. "Jack" er vel programledern eller guiden dems eller noe i den duren. Det nye showet het "Miss popularity" på engelsk.

Her er beskrivelsen av programmet fra www.tvtome.com

For 10 Kiwi women it's the chance of a lifetime - a big cash prize, overseas travel, fame and the crowning glory of being named "Miss Popularity". But things are never what they seem because while the finalists initially thought they were competing in a pageant - where it's all about how you look on the outside - in Miss Popularity it's what's on the inside that counts.

The 10 gorgeous women were sent to a luxury hotel in South Australia, where they were pampered and treated like princesses until they were loaded into a van and sent on a "photo shoot". The women were driven nearly three hours into the Australian Outback and left there!

Panicked and alone, the women were rescued by Vadim 'Outback Jack' Dale and his team of Aussie jackaroos. It was at this point that the women realised that this was no ordinary pageant and life was about to change.

Once they reached the outback town of Burra - population less than 1,000 - they discovered, to their horror, that they would be spending their three-week adventure in a tiny town and were to be billeted with local 'true blue Aussie' families - who will decide which girls go home and who will stay to compete for the title of Miss Popularity.

Gjest lilletroll
Skrevet

Hm, enda en greie jeg må følge med på :oops: Når begynner dette, da??

Gjest Lilleulv
Skrevet

ååå han er så kjekk!! DIGG!! Jeg vil ha en sånn.

Var faktisk litt moro detta da. Hu ene ligna vanvittig på paris hilton, bare ikke like elegant :)

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Herlighet, for noen overlegne teite berter. De ble så sure da de fant ut at de ikke skulle være med på et vanlig luksusshow, og blåste i gjestfriheten til dem de skulle bo hos. Ser for meg et nytt "The simple life"...

Det som er litt kult er at det er innbyggerne i Burra som bestemmer hvem som vinner. Dermed hjelper det ikke det grann å være overlegen og posh, man vinner ved å være sympatisk, jordnær og populær. Sikkert en fin lekse for jentene...

Men en ting til.. I "Outback Jack" valgte Jack seg ut en kjæreste à la "ungkaren". Hva skjedde med henne? Slo de opp og er han singel igjen?

Lille solstråle har nettopp innsett at hun ser alt for mye på tv...

Gjest frk.kokkelimonke
Skrevet
Men en ting til.. I "Outback Jack" valgte Jack seg ut en kjæreste à la "ungkaren". Hva

Det lurer jeg også på!!

Ingen som vet???????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...