Gå til innhold

Hva skal du gi din kjære i julegave? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 62941...b8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får en bok av en forfatter vi begge liker, litt hjemmelaget konfekt, nøkler til leiligheten min og et gravert sølvsmykke. 

Anonymkode: 45424...26f

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han får en bok av en forfatter vi begge liker, litt hjemmelaget konfekt, nøkler til leiligheten min og et gravert sølvsmykke. 

Anonymkode: 45424...26f

Oi, så fin gave!! 

Anonymkode: 62941...b8e

• Liker 1
Skrevet

Min får pulsbelte (han ønsker seg), og fotoalbum med bilder av ferieturene vi har vært på sammen. Og så blir det vel noe småtterier til.. 🙈

Anonymkode: 1aefe...12c

• Liker 1
Skrevet

Vi får oppusset kjøkken fra begge, til begge. 

Anonymkode: 1bb8c...ca1

• Liker 1
Skrevet

Vi er litt kjedelige og har brukt masse penger på oppussing i høst. Så gaven til jul til hverandre er vegglamper med USB til å ha på det nye soverommet. 

I tillegg har jeg bestilt et par fotballgreier til ham med logoen til favorittlaget. Mulig det blir fra ungene. 

Anonymkode: cf3f7...48a

Skrevet

Første året vi kjøper julegaver til hverandre, da det er første året vi er offisielt kjærester. Det blir et par skinnhansker med ullfôr og håndkrem fra Men's society. Håper han blir fornøyd, jeg synes det er dritskummelt 🙈

• Liker 1
Skrevet

Litt forskjellig sjokolade, av god kvalitet.

Sluttet å kjøpe ting. Kun ting som kan oppleves eller spises, det er vi enige om!

Anonymkode: a28ba...2b8

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt kalender med hudpleieprodukter til menn, og til jul får han en vann- og vindtett jakke som ikke ser ut som en turjakke og en lue. Vi blir foreldre for første gang nå, så tenkte han trenger gode klær til han skal på trilletur😅

Anonymkode: 5e84e...43e

Skrevet

Herregud, julegaver er bare for småbarn. 

Anonymkode: 2938b...c23

Skrevet

Genser og lue jeg skal strikke til ham når strikkepinnene kommer i posten. Blir nok bare lua som er ferdig til jul da.

Skrevet
1 minutt siden, Persephone skrev:

Genser og lue jeg skal strikke til ham når strikkepinnene kommer i posten. Blir nok bare lua som er ferdig til jul da.

Dårlig planlagt?😅

Anonymkode: 98d2f...0aa

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig planlagt?😅

Anonymkode: 98d2f...0aa

Nja, det og eksamensperiode :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...