Gå til innhold

Blir fedre like glad for barnetegninger som mødre blir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du det er stas du som er pappa?

Anonymkode: 16437...683

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig blir de det? Det er jo koselig at ungen har sittet i barnehagen og tenker på deg uansett om du er mann eller kvinne

Skrevet

Min far viste mye mer entusiasme og glede over tegninger jeg viste frem enn min mor.

Anonymkode: 5f293...e17

Skrevet

Tror det, mannen min er nesten ikke hjemme på hverdagen pga jobb, så han blir tydelig rørt av at minsten lager tegninger og andre småting til han. Han skriver alltid dato og tittel bak på tegningene og samler i en mappe, syns det er søtt jeg:) 

Skrevet

For et idiotisk spørsmål. Selvfølgelig blir jeg stolt og glad. 

Skrevet

Min mann blir i hvert fall det. Særlig hvis de tegner bilder av familien osv. Men vår eldste liker å tegne tøffe tegninger, og pappa er alltid den som blir mest imponert av alle detaljer osv som han får med. 

Skrevet

Min mann blir mer rørt enn meg. Uansett hva 2åringen "tegner". Vi ikke enn gang om vi kan kalle det for tegninger🤣🤣🤣

Anonymkode: 8f8d0...e15

Skrevet

Hva har kjønn med et slikt spørsmål å gjøre? Folk er da forskjellige! 

Anonymkode: 1fdb0...eea

Skrevet

Om barnet har med 10 tegninger hver dag fra barnehagen tror eg interessen synker litt, men «familiebilde» eller en stor fortelling på ett ark syns alle er gøy

Anonymkode: 451ad...f81

Skrevet

Ja, like fint for begge med tanken som ligger bak, like lite interessant med enda en "krusedull".

Anonymkode: 5a0dd...19c

Skrevet

Min far er mye mer begeistra for barnetegninger enn meg. 

Skrevet

Her har mannen dekorert kjøleskapet med tegninger og malerier produsert i bhg. 

Tror det er et tegn på at han setter pris på det 🙈

• Liker 1
Skrevet

Du burde spørre et annet sted enn kg, her er det bare kvinner og bittre menn uten barn. 

Anonymkode: 7f4cd...f0a

• Liker 1
Skrevet

Hehe, klart fedre blir like glade! Til og med tanter kan bli rørte og glade. Fikk et kort min fireårige nevø hadde laget til meg. Jeg trengte forklaring på hva han hadde tegnet (mora hadde skrevet teksten han diktere, men tegninga skjønte jeg ikke) Der var en takrenne han hadde tegnet 😂😂😂😂Fantastisk artig kort da. 

Anonymkode: cb0bd...22d

Skrevet

Det avhenger nok mer av personlighet enn kjønn. Når det er sagt så kastet min far alt jeg laget i søpla. Ikke foran meg, riktig nok, men han var bare ikke interessert. 

Anonymkode: be960...727

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...