Gjest Embla s Skrevet 29. mai 2005 #1 Skrevet 29. mai 2005 Jeg trenger et sammenleggbart bord som er lett å frakte med seg i bil, og ditto lett å slå opp/sammen. Samt stoler. Er det noen som vet hvor man finner sånt noe? Har lite lyst til å tråle samtlige møbel-butikker, hagesentre og maxboer på leting Og: har vært på IKEA. De hadde ikke sånne.
Malie Skrevet 29. mai 2005 #2 Skrevet 29. mai 2005 Hva med Jysk? Nå har ikke eg vært der, men syns det kommer reklame i posten ofte fra de, og de har vel en del campingmøbler og slikt? Mine foreldre har kjøpt til bobilen sin, bord og stoler som er lette og sette opp og i sammen, og samtidig lite vekt. De kjøpte på et caravansenter.
Gjest Embla s Skrevet 29. mai 2005 #3 Skrevet 29. mai 2005 Takk for tips, var innom Jysk sine sider, og de har et ok campingbord til en rimelig penge
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #4 Skrevet 30. mai 2005 Hvis det er en Lidl butikk der du bor så ta turen innom der. De har slike bord på salg for 98,- nå.
Gjest Embla s Skrevet 30. mai 2005 #5 Skrevet 30. mai 2005 Takk! Var på Jysk i dag etter jobb; Hvitt campingbord og to campingstoler til en billig penge! Lette var de og; klarte helt fint å buksere dette + masse annet skrammel ned lang trapp og inn i bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå