Gå til innhold

Teit at det ikke har vært skikkelig slakt på farmen, er jo noe av det mest naturlige på en gård

Anbefalte innlegg

Skrevet

☝️☝️☝️☝️☝️☝️

Anonymkode: b0895...bbb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

☝️☝️☝️☝️☝️☝️

?

Anonymkode: 67bd0...d7f

Skrevet

De fleste bønder slakter ikke selv

Anonymkode: 3c80b...2ae

• Liker 6
Skrevet

Liker du å se på dyr som blir drept?

• Liker 8
Skrevet

Orker som regel ikke reality, men ordner de en ny sånn kjendisserie som heter Slakteriet, må jeg nesten gjøre et unntak.

• Liker 3
Skrevet

wtf. hva feiler deg? gir det deg en nytelse eller glede og se dyr bli drept?!! de fleste liker ikke å se på sånt! DYR ER LIKE MYE VERDT SOM MENNESKER!

• Liker 5
Skrevet

jævla idiot, dyr fortjener å leve! 

Anonymkode: 5821f...d6a

• Liker 3
Skrevet

Om du ønsker se dyr bli drept, så kan du alltids se på animal planet dokumentarer. Man skal være veldig forsiktig med å popularisere vold mot dyr på TV og gjøre underholdning ut av det. 

Anonymkode: d75f7...542

• Liker 7
Skrevet

Velger å tro dere spiser kjøtt, må jo komme fra et sted ikke sant? Eller tror dere kjøtt kommer fra butikken?

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velger å tro dere spiser kjøtt, må jo komme fra et sted ikke sant? Eller tror dere kjøtt kommer fra butikken?

Spiser ikke kjøtt, fisk, melkeprodukt eller egg. Syns allikevel slakt er naturlig på en gård i 1919. Nå ser ikke jeg på farmen og har ingen interesse av å se dyr dø.

Anonymkode: 3be6b...f20

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiser ikke kjøtt, fisk, melkeprodukt eller egg. Syns allikevel slakt er naturlig på en gård i 1919. Nå ser ikke jeg på farmen og har ingen interesse av å se dyr dø.

Anonymkode: 

Så bra du har valgt din vei, respekterer det, creeds for deg. Men man må også respektere at andre spiser kjøtt og vet faktisk hvor det kommer ifra 

• Liker 3
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

☝️☝️☝️☝️☝️☝️

💪💪💪  :helen:

Anonymkode: 8b329...bdd

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Farmen er ren reality, underholdning og drap av dyr har ikke noe på et slikt program å gjøre. Om de hadde en ordentlig serie med vanlig norsk bondeliv, så hadde det vært innafor. Men på farmen ahdde det kun vært et middel for å skape sjokk og drama både blant deltagere og tvseere

Anonymkode: d75f7...542

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra du har valgt din vei, respekterer det, creeds for deg. Men man må også respektere at andre spiser kjøtt og vet faktisk hvor det kommer ifra 

Nei selvsagt trenger jeg ikke å respektere at andre spiser kjøtt. Jeg respekterer ikke at andre velger å ødelegge jorda og drepe milliarder av uskylde husdyr bare for å tilfredsstille seg selv. Det trenger jeg selvsagt ikke å respektere. Men jeg må nesten akseptere at det er slik det er, hvis ikke hadde jeg ikke klart å leve. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei selvsagt trenger jeg ikke å respektere at andre spiser kjøtt. Jeg respekterer ikke at andre velger å ødelegge jorda og drepe milliarder av uskylde husdyr bare for å tilfredsstille seg selv. Det trenger jeg selvsagt ikke å respektere. Men jeg må nesten akseptere at det er slik det er, hvis ikke hadde jeg ikke klart å leve. 

enig. spiser ikke kjøtt selv, og elsker dyr.

Anonymkode: 5821f...d6a

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jesus.. drama queen bacon og biff som er så digg

• Liker 4
Skrevet

Skyld på regjeringen.

Anonymkode: 2b70b...c88

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg klarer ikke respektere sprøe folk som deg.

Anonymkode: 1f0bb...81a

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet

Kunne ha knerta ei høne i det minste.....

Provokasjon

Provokasjon

Provokasjon

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er i butikken vi kjøper det men ingen tror det kommer derfra. Det kommer i de aller fleste tilfellene fra slakteriet, ikke gården.

Anonymkode: 67bd0...d7f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...