Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar meg i å gjør det hvert år....var og skulle kjøpe et batterilys idag,enda opp med å kjøpe dill og dall til 700kr. Blant annet et lite hjørnebord til 200, et gullbelagt fat,lyslykt,lyskuler og noen bokser...gler meg til å gjøre i stand til jul:) men hadde ikke trengt det nye...fler esom har det sånn?🎄😍

Anonymkode: 9d17a...b5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Har staker, pynt og alt nødvendig fra i fjor. Kjøper inn evt nye lyspærer og annet forbruk :)

• Liker 1
Skrevet

I fjor ble det en del ekstra ifm ny bolig og litt ekstra plass å pynte på. Vanligvis er det 1-2 mye pynteting per år. Elsker nøtteknekkerne som har kommet nå, men enn så lenge ikke noe nytt. 

Anonymkode: 659d4...866

Skrevet

Nei, jeg har så mye fra før så jeg prøver å ikke vurdere noe nytt engang. 

Anonymkode: 04a68...fcf

• Liker 1
Skrevet

Får skikkelig trang til å handle nytt ved skifte av årstid og pynt. Gir bort noe jeg ikke bruker, evt selger det før jeg handler ny pynt på bruktbutikk eller på finn. 

Anonymkode: f2190...bbb

• Liker 1
Gjest Krampus
Skrevet

Nei. Har ikke kjøpt julepynt på mange år. Har fått samlet opp favoritter og føler ikke jeg trenger mere. Det kan fort bli for mye. 

Skrevet

Nei, har ikke råd. Hadde litt bedre råd ifjor, gikk på AAP og kjøpte noen få pyntegreier. Hadde ingen julepynt fra før. I år har AAP gått ut og jeg har ingen penger inn på konto, så kjøper ingenting. Når det er sagt, så hadde jeg ikke tenkt å kjøpe noe i år siden jeg kjøpte litt ifjor.

Anonymkode: 2051d...3e2

• Liker 1
Skrevet

Nei. Misliker julepynt, bortsett fra lys og blomster.

Anonymkode: 67edd...670

Skrevet

Så flinke dere er da...:)  det var på Jysk jeg gikk amok...hehe. De hadde såååå mye fint og billig. Ikke spesielt julete det jeg kjøpte,kan ha det hele året. Er litt flau over forbruket...mannen har aldri behov for å handle noe. Kanskje jeg skulle hatt kjøpestopp. Hilsen TS.

Anonymkode: 9d17a...b5c

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Kjøper ingenting. Ønsker meg et nytt julkrus så om jeg finner et jeg vil ha og som ikke koster alt for mye så kjøper jeg det.

Anonymkode: 17774...9ca

Skrevet

Nei, kjøper ingenting. Jeg er overhodet ikke interessert i interiør, hater å shoppe, liker å spare penger, og føler at vi har det vi trenger. I tillegg misliker jeg nips og "støy" hjemme. Er nok ganske minimalistisk av meg.

Jeg pynter med svibler og lys, pluss litt røkelse. Nå høres jeg skikkelig alternativ ut, men det er jeg ikke. :P 

Anonymkode: 214f7...edd

• Liker 1
Skrevet

Nei, kjøper ingenting, bruker det jeg har. 😁 

• Liker 1
Skrevet

Har ei eske med julepynt, bruker ca 7 min på å pynte til jul hvert år. 200 kvm. Har det jeg trenger. Ingen trang og ingen planer om å kjøpe noe nytt. Mulig jeg kjøper en juleplante siden jeg har en rød blomsterpotte jeg bruker. 

Anonymkode: 9601b...5a2

• Liker 3
Skrevet

Ikke kjøpt noe til huset. Jeg har derimot kvitta meg med mye ting. Hadde også for mye julestasj, så det er også redusert. Har fremdeles for mye.

Drar ikke i butikkene med mindre det er noe helt konkret jeg trenger, lyspærer, batteri osv. Å gå i butikker kun for å kikke, slutta jeg med etter en lengre kjøpestopp. Var jo helt sinnsyk før 😛 Har gjennom året samlet opp julegavelisten og handla alt på nett forrige uke. Bare å vente på at det skal komme med posten.

Anonymkode: ad518...857

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt sikkert 25 tusen. Har flytta inn i ny leilighet..måtte ha senger til meg og barnet, sofa tepper mm. uffffff pengene har flydd av sted selv om jeg valgte rimelige ting.

Anonymkode: ea476...e40

Skrevet

I år har jeg brukt ca 2000 kr på julepynt, og det er fordi jeg har byttet ut noe av det som var utslitt og ødelagt etter 30 år.

Men vanligvis kjøper jeg ingenting til hjemmet før jul (eller ellers i året egentlig).

Jeg bruker det jeg har til det er utslitt, og da bytter jeg det ut hvis jeg vil fortsette å ha det.

Anonymkode: 4fc39...cd4

Skrevet

Har ikke brukt en krone på julepynt på årevis. Da jeg skilte meg for tre-fire år siden, lot jeg kassen(e) med juggelet (julepynten) bli stående igjen da jeg flyttet ut. Antar eksen plukket ut noe og kvittet seg med resten da han også flyttet noe senere derfra.

Jeg har ikke noe julepynt, med andre ord, men tenkte å kjøpe en oppsats med svibler eller evt julestjerne litt nærmere jul. Kjøper jeg julestjernen nå, har den bare mistet halvparten av bladene (om ikke alle...) før julaften er her. De tåler ikke varme stuer særlig godt.

Er egentlig litt "allergisk" mot julepynt. Det fremstår bare som så overlesset og "masete" interiør for meg, jeg orker det ikke.

Skrevet

Jeg kjøper litt julepynt på Januarsalg hvert år. Liker å bytte ut litt, og ha noe nytt. 

Det jeg virkelig bruker mye penger på i disse dager (utover gaver) er mat, og vin. Fra spesialbutikker og bondens marked. Slik at vi kan ha spesialprodukter gjennom jula. 

Anonymkode: d0d1d...2ba

Skrevet

Nei, har så mye julepynt fra før. Men kjøper alltid blomster: svibler, et par buketter med amaryllis, julestjerner, og granbar og mose til å lage lysfat/dekorasjoner med. 

Anonymkode: 6c9fe...ec5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...