AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1 Del Skrevet 3. desember 2019 Går denne frisyren til ei med megatynt hår? Anonymkode: c88aa...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #2 Del Skrevet 3. desember 2019 Jeg er ikke frisør men jeg vil si at denne frisyren går bra til fint og tynt hår. Bruk volumsjampo og gjerne spraybalsam som gir volum, i tillegg til føning. Anonymkode: d468e...825 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #3 Del Skrevet 3. desember 2019 Jeg klippet meg nettopp til samme lengde som på bildene. Jeg fikk MASSE volum i håret 😮 Det hjelper når man bruker volum sjampo. Anonymkode: 558b1...24d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #4 Del Skrevet 3. desember 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke frisør men jeg vil si at denne frisyren går bra til fint og tynt hår. Bruk volumsjampo og gjerne spraybalsam som gir volum, i tillegg til føning. Anonymkode: d468e...825 Hva er sparybalsam som gir volum? Har du noen eksempler? Takk for svar! Anonymkode: c88aa...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #5 Del Skrevet 3. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er sparybalsam som gir volum? Har du noen eksempler? Takk for svar! Anonymkode: c88aa...450 Balsam som ikke skal skylles ut, som sprayes i håndkletørt hår. Den løser opp floker og flere av de gir volum. Jeg pleier å kjøpe de på nettet, KMS har god spraybalsam som også gir volum. Anonymkode: d468e...825 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #6 Del Skrevet 3. desember 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg klippet meg nettopp til samme lengde som på bildene. Jeg fikk MASSE volum i håret 😮 Det hjelper når man bruker volum sjampo. Anonymkode: 558b1...24d Bruker du mye tid på frisyren om feks morgenen? Anonymkode: c88aa...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #7 Del Skrevet 3. desember 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker du mye tid på frisyren om feks morgenen? Anonymkode: c88aa...450 Neh... det tar kort tid! Enten så føner jeg håret bare, eller føner og krøller jeg håret. Får ekstra mer volum når jeg føner og krøller håret. Anonymkode: 558b1...24d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #8 Del Skrevet 6. desember 2019 Jeg er heller ikke frisør, men har veldig tynt hår. Det kan være vanskelig å få en tykk pannelugg om man har tynt hår, da kan jo alt håret fort gå til luggen. Man må kanskje ha en tynn lugg, da får man jo ikke helt den samme looken Anonymkode: 07e7a...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå