Gjest veronikka Skrevet 29. mai 2005 #1 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg er så lei meg. Jeg gikk på vekta og fant ut at jeg hadde gått opp 9 kilo uten noen grunn på et halvt år. Jeg har ikke spist noe mere, og heller ikke trimmet noe mindre. Akkurat det jeg gjorde før. Hvorfor har jeg gått opp da? Kan også nevne at jeg har lavt stoffskifte og kanskje det er en grunn? Jeg prøver å gå ned, men hvordan? Jeg spiser veldig lite, det sier også vennene mine. Altfor lite, allikevell går jeg opp i vekt? Og det er ikke noe morro? Bruker levaxin, mot stoffsiftet, men har heller ikke merket noenting? Har gått på levaxin i fire måneder, og kjenner absolutt ingenting. Ikke merket noe.. Og jeg som hadde et lite håp om å gå ned i vekt etter at stoffskiftet mitt var i orden? Hvorfor går jeg ikke ned da? Når jeg har stabilisert stoffskiftet med medisiner? Jeg orker ikke mere. Er fryktelig depremert, og blir bare enda mere depremert av vektøkningen. Orker ikke mere. Orker ikke livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksamen i morgen! Skrevet 29. mai 2005 #2 Del Skrevet 29. mai 2005 En konsekvens av lavt stoppskifte er faktisk vektøkning.. jeg ligger i faresonen, og hadde en vektøkning i fjor.. noe som ifølge fastlegen min er normalt.. nyt solen! ta frem sykkel og trim litt,så blir livet lettere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 30. mai 2005 #3 Del Skrevet 30. mai 2005 Det er ikke bra å spise veldig lite, da setter kroppen automatisk ned forbrenningen. Spis 4-5 små måltider hver dag og beveg litt mer på deg. Det hjelper som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå