Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 dager etter innsett av blasto, og jeg tør ikke teste... Magefølelsen sier ikke gravid, men har ikke spottet eller blødd noe etter innsett. Det er vel positivt?  Står Forresten på lutinus. Blir knust om forsøket er mislykket (igjen), så bedre å klamre seg til håpet om at jeg kanskje er gravid. Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: 6a213...d18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare til å ta en test nå, så får du svaret. Bare pining å vente lenger.

Anonymkode: b588d...a28

• Liker 1
Skrevet

Hva er vits med innsett hvis du ikke tør å teste?

Anonymkode: f8241...79d

• Liker 1
Skrevet

Ta en test - bedre å få negativ enn å plutselig blø? Eller..? 

Om den er positiv er det jo kjempe flott! Er den negativ kan du begynne å planlegge neste forsøk.🙂

Anonymkode: 2d6bc...310

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vits med innsett hvis du ikke tør å teste?

Vitsen med innsett? Barneønske er utrolig sterkt, men etter mange negative forsøk, er frykten for negativ test stor fordi jeg vet hvor utrolig trist og nedfor jeg blir dersom vi ikke lykkes denne gangen heller.. Er ikke det forståelig da?

• Liker 6
Skrevet

Åh,  kjenner meg så igjen!  Første gang ventet jeg til mensen kom.  Flere ganger senere tok jeg test, den dagen var jeg 4+1 og positiv test.  Vet absolutt hvordan det er. 

Anonymkode: 0599a...6dc

• Liker 2
Skrevet

Skjønner deg godt! Hopp i det og ta en test. Del svaret med oss da😀 Blir spent på dine vegne. Her er det støtte å hente hvis den er negativt og❤️

Anonymkode: f59e1...36f

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åh,  kjenner meg så igjen!  Første gang ventet jeg til mensen kom.  Flere ganger senere tok jeg test, den dagen var jeg 4+1 og positiv test.  Vet absolutt hvordan det er. 

Anonymkode: 0599a...6dc

Takk for hyggelig svar! Det er noe med det å kunne leve i håpet lengst mulig...

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vitsen med innsett? Barneønske er utrolig sterkt, men etter mange negative forsøk, er frykten for negativ test stor fordi jeg vet hvor utrolig trist og nedfor jeg blir dersom vi ikke lykkes denne gangen heller.. Er ikke det forståelig da?

Du utsetter eventuelt skuffelsen, eller gleden ved å ikke tørre å teste. En test vil gi deg et svar enten du liker det eller ikke, men da slipper du å sitte med et spørsmål om det gikk eller ei. Svaret vil du på et tidspunkt få uansett! Så ser ikke helt greia med å ikke tørre å teste dessverre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg venter alltid til blodprøven jeg må ta på sykehuset, har aldri begynt å blø før jeg slutter på Crinone. 

Anonymkode: adeb3...803

Skrevet

Jeg kjenner meg også godt igjen. For meg har det vært slik at fram til jeg har testet, har jeg fortsatt hatt håpet om å være gravid. Jeg har villet utsette skuffelsen så lenge som mulig. Men jeg har testet senest på morgenen på testdagen (på min klinikk tar man blodprøve 15 dager etter innsett, og så ringer de med svaret). Jeg har ikke begynt å blø før etter det, men sånn fra da vi prøvde på "gamlemåten" syntes jeg faktisk at det var bedre å vente på mensen og ta skuffelsen da, enn negativ test. 

Krysser fingrene for at det IKKE blir noen negativ test for deg denne gangen! ❤️ 

Anonymkode: 9aacc...df5

• Liker 3
Skrevet

Samlet mot... Negativ test 😭    -ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samlet mot... Negativ test 😭    -ts

Kan vell fortsatt være håp ❤️ Er vell en grunn til at man tar blodprøve 15 dager etter? Jeg hadde også negativ test 12 dager etter, men positiv digital 13 dager etter. Negativ tidligtest (strimmel) med samme urin som positiv digital. Krysser fingrene ❤️

Anonymkode: 4eb6b...f78

Skrevet

Så trist Ts, det er lov å være trist og lei seg! La deg selv få være det.. litt! Så må man opp og stå igjen, se fremover og lage nye planer. Jo flere ganger vi gjør dette her jo større er sjansene for å lykkes! Kanskje er det din tur neste gang❤️🍀

Skrevet

Enten så er du gravid eller så er du ikke...en test forandrer ikke realiteten.

Anonymkode: b25ca...b17

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten så er du gravid eller så er du ikke...en test forandrer ikke realiteten.

Anonymkode: b25ca...b17

Det forandrer ikke realiteten, men knuser håp og drømmer. Å stå i en lang prøverørsprosess er ganske tøft for psyken.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så trist Ts, det er lov å være trist og lei seg! La deg selv få være det.. litt! Så må man opp og stå igjen, se fremover og lage nye planer. Jo flere ganger vi gjør dette her jo større er sjansene for å lykkes! Kanskje er det din tur neste gang❤️🍀

Takk ❤️

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan vell fortsatt være håp ❤️ Er vell en grunn til at man tar blodprøve 15 dager etter? Jeg hadde også negativ test 12 dager etter, men positiv digital 13 dager etter. Negativ tidligtest (strimmel) med samme urin som positiv digital. Krysser fingrene ❤️

Nei, 12 dager etter innsett av blastocyst er alt håp ute med negativ test. Flere klinikker har testdag 10 dager etter innsett av blastocyst. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, 12 dager etter innsett av blastocyst er alt håp ute med negativ test. Flere klinikker har testdag 10 dager etter innsett av blastocyst. 

Okei da beklager jeg det jeg skrev, det var i beste mening 🙁❤️

Skrevet

Ser du har fått svar på test nå.. Men ville bare si at jeg skjønner deg veldig godt. Jeg er nå 4 dager på overtid med mensen etter en inseminasjon i DK. Jeg vet at dette sannsynligvis blir siste gangen vi prøver så jeg tør ikke å få en endelig bekreftelse eller nedtur... 

Jeg vet ikke hvorfor jeg føler sånn, men for meg har det alltid føltes mer skånsomt å få avkreftet graviditet ved at jeg får mensen enn at jeg sitter med en helt hvit test i hånda... 

Anonymkode: 69422...ccc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...