Gå til innhold

Julegaver 2 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva dere gir 2åringen til jul og hvor mye penger dere bruker? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på😊

Anonymkode: 51a86...ab7

Skrevet

Rundt 1000 kr. Leker 👶🏼 (Bøker, puslespill, fiskespill, figurer, utstyr til dukke etc). 

Anonymkode: b8892...349

Skrevet

Duplosett som var på tilbud til 169. Ser ikke poenget med å bruke mer. Han kommer til å bli strålende fornøyd, og så regner jeg med at han får en del leker ellers også. Kanskje vi setter inn noen kroner på sparekontoen hans. 

Anonymkode: b0d16...c79

• Liker 3
Skrevet

Han her i huset er 2,5 år og får i år Brio togbane med to tog. Prisen kom vel rundt 700kr. Syns brio er overpriset, men han digger togbaner, så dette kommer’n til å leke med. 

Anonymkode: b6a58...13b

• Liker 1
Skrevet

Min eldste fikk lekekjøkken fa hun var to, det var superpopulært. Lekt masse med det, så vidt begynt å dabbe av nå som hun nærmer seg fem, men da kan lillesøster Arve ☺️

Anonymkode: 831b6...6db

• Liker 1
Skrevet

Vi ga ingen fysiske gaver selv, men han fikk 1 000 kr til sparekontoen sin. Han fikk nok gaver fra annen familie. Lekekjøkken og balansesykkel var nok de to beste gavene. :) 

Anonymkode: 93713...af1

Skrevet

Takk for svar, synes det er vanskelig med tanke på at hun er litt for liten til de 3+ aldersgrense lekene og for stor for baby lekene:p men her blir det også lekekjøkken i gave og en sparkesykkel med 3 hjul som hun har vært så misunnelig på at de større jentene har:p blir vel rundt 1000 kr det:)

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min eldste fikk lekekjøkken fa hun var to, det var superpopulært. Lekt masse med det, så vidt begynt å dabbe av nå som hun nærmer seg fem, men da kan lillesøster Arve ☺️

Anonymkode: 831b6...6db

Lillesøster Arve😂😂

Anonymkode: 51a86...ab7

• Liker 2
Skrevet

Bruker ca 1000 per barn. Vår fikk doktorveske og litt til togbanen

Anonymkode: cc095...ac1

Skrevet

Min før en badeleke til 90 kroner. Helt tullete å tenke pris på gaver til de minste. Han kommer til å elske den. Og bruke! Vi har nok av duplo og Brio tog fra før.

Anonymkode: 20839...9a1

Skrevet

Jeg tenker ikke pris bare var nysgjerrig på hva folk bruker på julegaver til disse minste. Og det er tydeligvis veldig variert:) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...