AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1 Skrevet 3. desember 2019 ... ja, kan dere forklare hva som gjør at dere er så sikre på det? Sånn kroppslig og mentalt? Hvordan føles den store kjærligheten? Anonymkode: e7fab...42a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #2 Skrevet 3. desember 2019 Som om man bare vet. Vi giftet oss ganske raskt for følelsen av at det var helt rett var så sterk. Aldri opplevd noe lignende. Blir vel som med orgasme, man lurer ikke på om man har hatt en. Anonymkode: a8ed7...12c 7
Mezzosoprena Skrevet 3. desember 2019 #3 Skrevet 3. desember 2019 Det er egentlig helt umulig å beskrive det - det er bare det at man vet og kjenner med hele seg at dette er riktig... 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #4 Skrevet 3. desember 2019 Enig i den over, du bare vet det. I tidligere forhold har jeg tenkt "er han den rette? Hvordan vet jeg det" mens nå tenkte jeg bare"han er den rette". Å være med han er enkelt, naturlig, en følelse av å være hjemme, høre til. Anonymkode: 212ce...30a 7
Gjest Nina1975 Skrevet 3. desember 2019 #5 Skrevet 3. desember 2019 Det føles avslappende ut, når jeg er med han så er jeg er hjemme på en måte.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #6 Skrevet 3. desember 2019 Klarer ikke beskrive det på en annen måte enn at alt var full klaff med én gang og har vært det siden. Den lille tvilen jeg hadde følt på i tidligere forhold, små eller store røde flagg som man overser fordi man ønsker at det skal fungere har bare aldri vært der. Har aldri kjent på noe tvil over om vi skal være sammen. Anonymkode: bd475...c0f 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #7 Skrevet 3. desember 2019 Han er en av de helt få jeg heller vil være sammen med hele tiden, enn å være alene (jeg er skikkelig introvert). Det er som å komme hjem, en trygg havn, en jeg kan se for meg å bli gammel med, jeg vet han vil være der for meg. Trenger jeg støtte så er han der. Det er så behagelig og godt! Anonymkode: f0f6c...88a 13
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #8 Skrevet 3. desember 2019 Den man har lyst å være tett med hele tiden, både fysisk og mentalt. Kjærligheten er stor. Anonymkode: 10951...1e8 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #9 Skrevet 3. desember 2019 Tomt når du vet han eksisterer, men dere kanskje ikke kan bli sammen, aldri se hverandre igjen 😕 ikke gifte altså. men når den ene (meg) hater seg selv så innmari Anonymkode: 170fc...306
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #10 Skrevet 3. desember 2019 Det vet man jo aldri, om det er den rette. Selv om ting føles bra kan det ta slutt når som helst. Vil alltid være flere der ute som kan være rett for forhold 🙂 Så klisjen om den rette tror jeg ingenting på, det er på film. Anonymkode: 3bdb6...22d 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #11 Skrevet 3. desember 2019 Fantastisk! Avslappende. Kan krangle og diskutere uten at man revurderer alt. Føler seg trygg. Og man vet at alle disse ubeskrivelige følelsene er gjensidig. Anonymkode: 5918a...373 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #12 Skrevet 3. desember 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: ... ja, kan dere forklare hva som gjør at dere er så sikre på det? Sånn kroppslig og mentalt? Hvordan føles den store kjærligheten? Anonymkode: e7fab...42a man kan ikke være sikker på det. de fleste som går inn i et forhold mener jo at personen er rett men det betyr ikke at forholdet varer livet ut. min ex var jo rett da vi ble sammen Anonymkode: 0938b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #13 Skrevet 3. desember 2019 For oss er det litt sånn at vi føler vi er en person bare i to forskjellige kropper. Høres veldig rart ut når jeg skriver det sånn. Men en følelse av å være helt på bølgelengde, at man samarbeider så bra i et samliv at det ikke føles som man er sammen med noen, men heller ikke alene. Men å ha et så tett og godt samliv som oss krever vedlikehold og litt jobb. Vi har et kodeord som betyr 100% ærlig! Om jeg spør er du sikker på at du vill dette, så svarer han ja og kodeordet. Høres litt teit ut, men funker for oss. Anonymkode: fd9f9...351 6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #14 Skrevet 3. desember 2019 Kjærlighet. Føler meg varm og trygg. 💖 Anonymkode: 14995...67e 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #15 Skrevet 3. desember 2019 Føler meg så avslappet og naturlig rundt henne, vi kan snakke om alt og alt bare klaffer. Men har blitt friendzona så det får holde at hun blir min beste vennine 😊. Anonymkode: 9f4e2...76a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #16 Skrevet 3. desember 2019 Nå har ikke vi vært sammen så mange år, men vi stått i utrolig mye tøft over lang tid som har skjedd rundt oss og har aldri følt oss sterkere sammen. Han er det menneske jeg ønsker å gå den reisen sammen med og vet at han ønsker det samme. Vi er bestevenner og når vi møter på utfordringer eller føler vi sklir litt fra hverandre mentalt er vi alltid raske på ballen for å nøste opp i knuta 😊❤️ Kommunikasjon er alfa omega. Sånn har det vært fra dag en, og han har alle verdiene som jeg syns er viktig for å føle at man faktisk er to individer i forholdet og ikke bare én som prøver å få det til å fungere. Vi føler at vi vokser som personer med relasjonen vi har og vet at vi er der for hverandre om ting skulle butte i mot. Det gjør at vi begge føler oss elsket og trygge. Likevel er jeg glad for at jeg var gjennom noen destruktive forhold før, for jeg har fått en helt annet bilde for hva som er verdt å kjempe for og hva jeg ønsker og fortjener 😊❤️ Anonymkode: 7c274...cec
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #17 Skrevet 3. desember 2019 Vet ikke helt ennå... Anonymkode: fc8fa...c62 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #18 Skrevet 3. desember 2019 Trygt, godt, stabilt, avslappet. En følelse av tilhørighet og å virkelig føle seg hjemme hjemme. Å hente energi av å være rundt ett annet menneske. Vanskelig å forklare, men bare godhet, trygghet og varme. Anonymkode: eb2e1...c39 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #19 Skrevet 3. desember 2019 Man vet jo aldri det. Man tar en sjangse, og driter seg ut flere ganger i løpet av et liv. Anonymkode: f4d21...1b9 2
Lillfrid Skrevet 3. desember 2019 #20 Skrevet 3. desember 2019 Når begge to føler seg heldig med partneren 🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå