Ayesh Skrevet 3. desember 2019 #1 Skrevet 3. desember 2019 Hei har stokke trailz. For noen dager siden så jeg at det finnes storm/vind trekk som man kan bruke om vinteren. Lurer på om det er verdt å kjøpe? Bruker vognpose også
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #2 Skrevet 3. desember 2019 Har samme vogn, bruker bare vognpose, og så bruker vi regntrekket ved snø/sludd/sterk vind. Anonymkode: f0d18...5a7 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #3 Skrevet 3. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har samme vogn, bruker bare vognpose, og så bruker vi regntrekket ved snø/sludd/sterk vind. Anonymkode: f0d18...5a7 Kan jeg spørre hvilken vognpose du bruker? Og om du er fornøyd? Anonymkode: 097e3...d30
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #4 Skrevet 3. desember 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hvilken vognpose du bruker? Og om du er fornøyd? Anonymkode: 097e3...d30 Har en Voksi, en variant med ull i bunnen/ryggen 😊 veldig fornøyd med den. Lun og god Anonymkode: f0d18...5a7
Ayesh Skrevet 3. desember 2019 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hvilken vognpose du bruker? Og om du er fornøyd? Anonymkode: 097e3...d30 Har easygrow exclusive. God og varm. Med vaskbar ull i ryggen. Får med forlenger del. Anbefales i grå farge da syns ikke flekkene så mye Ts 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #6 Skrevet 3. desember 2019 Syns stormtrekket var kjempekjekt. Fint om vinteren ved snø, syns regntrekk er stygt og et herk. Om våren/sommeren/varmere høstdager var stormtrekket genialt når det var for mye vind for kun den tynne posen, men for varmt for å bytte pose osv. Anonymkode: 81bda...6e6
Ayesh Skrevet 3. desember 2019 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Syns stormtrekket var kjempekjekt. Fint om vinteren ved snø, syns regntrekk er stygt og et herk. Om våren/sommeren/varmere høstdager var stormtrekket genialt når det var for mye vind for kun den tynne posen, men for varmt for å bytte pose osv. Anonymkode: 81bda...6e6 Takk for svaret. Har du den hele tiden i den kurven under vognen? Tar den mye plass? Bruker du vognpose også itillegg til den om vinteren? 😊 TS
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #8 Skrevet 4. desember 2019 Jeg likte også stormtrekket. Brukte det sammen med vognpose om vinteren 🙂 Anonymkode: a383c...f0c
Ayesh Skrevet 4. desember 2019 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg likte også stormtrekket. Brukte det sammen med vognpose om vinteren 🙂 Anonymkode: a383c...f0c Takk for svaret. Da stormtrekket ikke ble brukt hadde du den under vognen hele tiden? Tok den mye plass? Ts
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #10 Skrevet 4. desember 2019 8 minutter siden, Ayesh skrev: Takk for svaret. Da stormtrekket ikke ble brukt hadde du den under vognen hele tiden? Tok den mye plass? Ts Nei, det lå gjerne i gangen eller i bilen, men kunne fint ha hatt det under vognen også. Det tok ikke stor plass. Anonymkode: a383c...f0c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #11 Skrevet 4. desember 2019 Nei, stormtrekket ble bare tatt på ved behov og lå hjemme ellers. Skulle jeg avgårde med bil først tok jeg det med og så an været ved ankomst, men det lå igjen i bilen om det ikke ble brukt. Liker ikke konstant rot under vogna Anonymkode: 81bda...6e6
oktoberjenta Skrevet 29. desember 2020 #12 Skrevet 29. desember 2020 Hei. Kanskje litt rart spørsmål, men lurer på om noen her vil selge stormtrekket? Helst i black melange, men grey melange eller sort går også fint
Ayesh Skrevet 29. desember 2020 Forfatter #13 Skrevet 29. desember 2020 (endret) oktoberjenta skrev (2 minutter siden): Hei. Kanskje litt rart spørsmål, men lurer på om noen her vil selge stormtrekket? Helst i black melange, men grey melange eller sort går også fint Tror ikke du får brukt den så mye Ts Endret 29. desember 2020 av Ayesh
Cathrine 91 Skrevet 22. mars 2021 #14 Skrevet 22. mars 2021 On 12/29/2020 at 4:36 PM, oktoberjenta said: Hei. Kanskje litt rart spørsmål, men lurer på om noen her vil selge stormtrekket? Helst i black melange, men grey melange eller sort går også fint Det er faktisk jeg også interessert i ☺️👍 men kun black melange 😇
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå