Gjest Birte Skrevet 29. mai 2005 #1 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg har nå gått på zoloft i et år, og har gått opp ca. 10 til 12 kilo. Dette skjedde etter at jeg hadde begynt på disse medisinene. Kan det hende grunnen er de medisinene.? Medisinene hjelper ingenting. Og jeg har lyst til å slutte. På medisinpakningen står det at brå avslutning kan bla. gi vekttap. Kan jeg plutselig slutte på disse medisinene også kan jeg gå ned? Jeg er veldig overvektig, og prøver alt for å gå ned? Er det noen som vet? Kan jeg slutte brått? Hva skjer da? Kan jeg gå ned da? Jeg har lyst til å prøve å slutte brått? Hva skjer med kroppen da? Hvis jeg bare kunne gått ned noen få kilo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 29. mai 2005 #2 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg ville ikke anbefale deg å slutte brått iallefall. Det kan rote skikkelig med psyken din hvis du ikke trapper ned riktig. Jeg har prøvd det der flere ganger, og har blitt skikkelig ustabil psykisk, fungerte ikke i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalique Skrevet 30. mai 2005 #3 Del Skrevet 30. mai 2005 Du må snakke med legen din før du slutter, nedtrapping er vel best! Jeg bruker også zoloft. 300 mg om dagen og har god effekt. Jeg har ingen vektøkning av medisinen, tvert i mot så demper den matlysta og hjelper meg å ikke overspise. (Jeg er tvangsspiser) Det er nok individuelt hvordan man reagerer, ta kontakt med legen din, Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 30. mai 2005 #4 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg har også brukt Zoloft i et år. Heldigvis har jeg ikke lagt på meg av dem. Dersom du slutter brått på disse tablettene så kan du bli skikkelig svimmel og kvalm. Og det anbefales ikke! (glemte å ta dem me på tur en gang..veeeldig ubehagellig!) Men har de ikke har den virkningen du ønsker så må du snakke med legen din om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå