Gå til innhold

Skikkelig rar mensen.. Hva betyr det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo 

Har en skikkelig rar mensen nå, den kom to dager før, og blødde i to dager kun på morgenen, den tredje dagen kom det minimalt, men nå er det bare lysebrun utflod. Vanligvis blør jeg en del de tre første dagene, og så mindre og mindre tilsammen 5 til 6 dager. Ingen synlig utflod. 

Skal nevnes at etter antatt eggløsning så har jeg skikkelig Pms og grinete frem til ca 3 dager før mensen. Det har ikke gått over for å si det slik.. 

Betyr dette at jeg ikke har hatt eggløsning eller hvorfor er den så rar? Har det noe å si for fruktbarheten? Vi har prøvd så lenge, og vi vil så gjerne bli gravid. 

Anonymkode: 23b98...744

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du muligens ikke har hatt en eggløsning denne mnd. Og at du nå har en bortfallsblødning. Om du ikke har eller sjeldent har eggløsning, så er det vanskeligere å bli gravid. 

Ville tatt meg en tur til en gynekolog for å få hjelp. Av og til er det bare noe lite som skal til for å få det til å klaffe :) 

Anonymkode: 5d331...402

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du muligens ikke har hatt en eggløsning denne mnd. Og at du nå har en bortfallsblødning. Om du ikke har eller sjeldent har eggløsning, så er det vanskeligere å bli gravid. 

Ville tatt meg en tur til en gynekolog for å få hjelp. Av og til er det bare noe lite som skal til for å få det til å klaffe :) 

Anonymkode: 5d331...402

Kan det skje en gang i blant altså? Jeg har regelmessig mens, og sist mnd hadde jeg eggløsning (var på utredning og ingenting er galt), men det kan kanskje plutselig skje kanskje:) 

Så lenge jeg får neste måned da 😊

Skrevet

Jeg hadde akkurat sånn forrige mnd... 2-3 dager med spotting før mensen kom for fult..

Skrevet

Har du tatt graviditetstest da? Hvis dere er aktive prøver og mensen er veldig annerledes (at det er mye mindre) kan du jo muligens være gravid? 

Anonymkode: 3fa75...aa4

Skrevet
1 time siden, Zappelin skrev:

Jeg hadde akkurat sånn forrige mnd... 2-3 dager med spotting før mensen kom for fult..

Blødningen er helt ferdig nå, det var kun det jeg beskrev. Har hatt veldig lite spotting generelt, var kanskje én gang, til vanlig har det kommet først rosa på papiret og så kom fossen.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du tatt graviditetstest da? Hvis dere er aktive prøver og mensen er veldig annerledes (at det er mye mindre) kan du jo muligens være gravid? 

Anonymkode: 3fa75...aa4

Føler det var av betydelig mengde blod de to morgenene nok til å bruke bind, så har ikke tatt noe test. Det at blødningen var så av og på for så og bare bli brun og lysebrun, gjorde at jeg nå tenkte den var rar og kanskje at jeg ikke hadde "ordentlig syklus". 

Forrige gang jeg var gravid ble jeg veldig fort andpusten og humøret mitt var stabilt fra eggløsning til ikm, det samme skjer nå. Så påhele blødningen som en menstruasjon og har tenkt at jeg ikke er gravid og alt er tilfeldig.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...