Gjest Sarah Jessica Skrevet 29. mai 2005 #1 Skrevet 29. mai 2005 Jeg så "Collateral" med Tom Cruise og Jamie Foxx i kveld. Den var noe spesiell og noe treg i starten, men spennende. Viitig å se Cruise med grått hår!!
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2005 #2 Skrevet 29. mai 2005 monster in law med jenifer lopez og jane fonda typisk dårlig amerikansk komedie, men med enkelte morsomme innslag innimellom
Gjest Sesselja Skrevet 29. mai 2005 #3 Skrevet 29. mai 2005 I går kveld leide vi først 'Finding Neverland' med Jonny Depp og Kate Winslet. Filmen var ikke fantastisk, men akkurat det jeg var etter der og da. Og enhver film med Depp er verdt å se, synes nå jeg. Men var litt irritert over at ekstramaterialet ikke var å finne på DVD-en. Etterpå leide vi National Treasure med N. Cage, og det var akkurat det mannen var i humør til der og da. For øvrig en dårlig film med svak dialog og stakkarslige skuespillerprestasjoner av den kvinnelige hovedrolleinnehaveren.
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2005 #4 Skrevet 29. mai 2005 "The Nigthmare before Christmas" av Tim Burton.. Den er bare helt fantastisk! :-)
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2005 #5 Skrevet 29. mai 2005 I går kveld så vi Monster. Bra film, man kan begynne å tenke på de små tilfeldighetene som bestemmer hvor man ender opp i livet. På fredag så vi Folk flest bor i Kina, et makkverk av en film... :evil:
Gjest Spacegirl Skrevet 29. mai 2005 #6 Skrevet 29. mai 2005 I dag så jeg Van Helsing. Jeg likte den selv om jeg har hørt mange som syns at den er dårlig . Ingen kvalitetsfilm, men så lenge den har vampyrer etc er jeg fornøyd. Er veldig fascinert av alt som har med vampyrer, hekser etc. etc. I går kveld så jeg Final Destination 1 + 2. Ganske bra filmer, men ikke sånn at jeg kommer til å se dem igjen og igjen. Så også the Shining i går. Eller hadde planer om å se, får jeg vel heller si. Sånn cirka halvveis i filmen var jeg så nervevrak at jeg skrudde av og stakk over til søstra mi :oops: . Men det burde jeg vel egentlig forutsett, for den filmen har jeg sett mange ganger, og den er absolutt den skumleste filmen jeg noengang har sett. Men samtidig genialt bra
Gjest Berry Skrevet 29. mai 2005 #7 Skrevet 29. mai 2005 I går så vi Team America. Jeg synes den var morsom! Lo godt av en del av sangene. (Man bør ha sansen for Trey Parker, da..)
Søtpotita Skrevet 29. mai 2005 #8 Skrevet 29. mai 2005 Den første Bridget Jones, syns den var søt, kanskje litt for klissete...men med nokon skikkelig humoristiske innslag innimellom:)
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2005 #9 Skrevet 29. mai 2005 Den siste var faktisk Honningsvågrevyen. Lo godt av den, ja. :-)
Gjest seroxata Skrevet 30. mai 2005 #10 Skrevet 30. mai 2005 q-gjengen! ble faktisk positivt overrasket! trodde den var skikkelig kjedelig, men var faktisk ganske så søt:D
Anglofil Skrevet 30. mai 2005 #12 Skrevet 30. mai 2005 Skal vi se... Giant/Giganten. Herlig film! En favoritt! Mvh Yvonne
Gjest lilletroll Skrevet 31. mai 2005 #13 Skrevet 31. mai 2005 Lost in Translation var den siste jeg så.....synes det var en utrolig bra film.
Gjest Gitte Skrevet 31. mai 2005 #14 Skrevet 31. mai 2005 hmm... vi så man on fire, og gladiatoren. gladiatoren snakker for seg selv, men likte man on fire også.
Mona Skrevet 31. mai 2005 #15 Skrevet 31. mai 2005 Så "Novembermannen" sist søndag. Den var egentlig ganske dårlig, men ok med easy film en sliten søndag.
Gjest Virvel Skrevet 31. mai 2005 #16 Skrevet 31. mai 2005 Siste jeg så på DVD var "The Incredibles". Har sett den en del ganger nå, men ler fortsatt like mye. Herlig film! :D
Anglofil Skrevet 31. mai 2005 #17 Skrevet 31. mai 2005 "Me and Mrs. Jones" med Caroline Goodall og Robson Green. Mine romantiske følelser ble ihvertfall satt i sving. Mvh Yvonne
Donnie Darko Skrevet 31. mai 2005 #18 Skrevet 31. mai 2005 Welcome to the jungle: Det starter friskt med at hovedpersonenm Beck, spilt av "The Rock", grisebanker hele forsvarslinja til ett amerikansk proff fotballag. Når han er ferdig med det drar han tilbake til oppdragsgivern for ett siste oppdrag før han skal starte resturant hoho. Han drar til Sør-Amerika for å hente en kar, denna karen er "arkeolog" (spilt av han Stiffler fyren fra american pie) og har kommet på sporet av en feit gullstatue. Detta får etterhvert den lokale gullgruvemagnaten/diktatoren spilt av Christopher Walken(som gjør en jævlig bra prestasjon som alltid) greie på. Han vil seff ha gullskatten, men det vil visst også den lokale geriljagruppa. Mellom dem alle står The Rock og bare banker løs på alt som er. Fy faen, makan til rå slossing og action er det lenge siden jeg har sett. Ahhh, fy faen, så grisebra film. Denne er PLIKT å se!!
Gjest en liten hvit and Skrevet 31. mai 2005 #19 Skrevet 31. mai 2005 Sist sette dvd: Livet er Phyton. Det er en samling av Monty Phytons beste sketsjer. Er en stor fan av dem, så jeg storkoste meg med denne dvd'en.
Donnie Darko Skrevet 31. mai 2005 #20 Skrevet 31. mai 2005 Sist sette dvd: Livet er Phyton. Det er en samling av Monty Phytons beste sketsjer. Er en stor fan av dem, så jeg storkoste meg med denne dvd'en. er det den med nyinnspillingene av de gamle gode sketsjene? Isåfall så syns jeg den er dårligere enn orginal-sketsjene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå