AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1 Skrevet 3. desember 2019 Er det noen som har erfaring med dette og kan komme med råd? Hunden min har fått dette i forbindelse med en tett analkjertel. Veterinæren sa at den var liten og sannsynligvis ville gro av seg selv (etter spyling) men nå har jeg lest at dette kan være et tilbakevendende problem. Så er det noe jeg kan gjøre selv for at den skal gro lettere og holde seg lukket? Anonymkode: 36efa...0fa
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #2 Skrevet 3. desember 2019 Ingen som har erfaringer? Anonymkode: 36efa...0fa
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #3 Skrevet 4. desember 2019 Snakk med veterinæren og ikke KG. Anonymkode: a7eca...0c4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #4 Skrevet 4. desember 2019 21 minutter siden, AnonymBruker said: Snakk med veterinæren og ikke KG. Anonymkode: a7eca...0c4 Det har jeg gjort. Det står i hovedinnlegget. Anonymkode: 36efa...0fa 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #5 Skrevet 4. desember 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Det har jeg gjort. Det står i hovedinnlegget. Anonymkode: 36efa...0fa Ja, så lytt på veterinæren da. Ingen her kan gi deg fasit. Alle er ulike, om din hund får tilbakefall eller ikke vet du ikke før etter operasjon Anonymkode: a7eca...0c4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #6 Skrevet 4. desember 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, så lytt på veterinæren da. Ingen her kan gi deg fasit. Alle er ulike, om din hund får tilbakefall eller ikke vet du ikke før etter operasjon Anonymkode: a7eca...0c4 Hunden skal ikke opereres. Ingenting gjøres, det er jo derfor jeg spør her! Analkjertlene er spylt, that's it. Anonymkode: 36efa...0fa
Troverdigheten Skrevet 5. desember 2019 #7 Skrevet 5. desember 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hunden skal ikke opereres. Ingenting gjøres, det er jo derfor jeg spør her! Analkjertlene er spylt, that's it. Anonymkode: 36efa...0fa Du fikk råd fra veterinær og hørte ikke på dem. Hvorfor skal noen gidde å gi deg råd her da?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #8 Skrevet 5. desember 2019 25 minutter siden, Troverdigheten said: Du fikk råd fra veterinær og hørte ikke på dem. Hvorfor skal noen gidde å gi deg råd her da? Hva i himmelens navn er det med folk her inne? Analkjertlene er spylt, som anbefalt av veterinær. Så lurer jeg på om det er noe jeg kan gjøre for at fistelen skal gro lettere og holde seg lukket. Veterinæren mente at den ville lukke seg selv etter spyling, men etterpå har jeg lest at det kan være et tilbakevendende problem. Er det noe galt i å ønske å høre andres erfaringer? Anonymkode: 36efa...0fa 1
Troverdigheten Skrevet 5. desember 2019 #9 Skrevet 5. desember 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i himmelens navn er det med folk her inne? Analkjertlene er spylt, som anbefalt av veterinær. Så lurer jeg på om det er noe jeg kan gjøre for at fistelen skal gro lettere og holde seg lukket. Veterinæren mente at den ville lukke seg selv etter spyling, men etterpå har jeg lest at det kan være et tilbakevendende problem. Er det noe galt i å ønske å høre andres erfaringer? Anonymkode: 36efa...0fa Du har fått råd fra en profesjonell. Hvorfor stoler du da mer på tilfeldige noksagter på internett?!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #10 Skrevet 5. desember 2019 2 hours ago, Troverdigheten said: Du har fått råd fra en profesjonell. Hvorfor stoler du da mer på tilfeldige noksagter på internett?! Tilfeldige noksagter?Jeg har fått gode råd her før. Har inntrykk av at det er mange her med greie på dyr. Og du? Profesjonelle er ikke nødvendigvis allvitende guder Anonymkode: 36efa...0fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå