AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1 Skrevet 3. desember 2019 Er din favoritt og minst favoritt? Anonymkode: c48af...dd3
Hr. Aktiv Skrevet 3. desember 2019 #3 Skrevet 3. desember 2019 2 timer siden, Bamseklemmer skrev: Elsker Lifting up og hater 69🙈 69 må da være fin stilling?
Gjest Paramount Skrevet 3. desember 2019 #4 Skrevet 3. desember 2019 Liker variasjon, men dersom jeg må velge en stilling, bare en, blir det på magen, mellom benene på ei som elsker det. Ingen ting slår akkurat det, i lengden. Det handler om erotisk rus, uendelig nytelse, lyst, fred og ro i sjel og sinn, og uendelig tilfredshet.
Bamseklemmer Skrevet 4. desember 2019 #5 Skrevet 4. desember 2019 4 timer siden, Hr. Aktiv skrev: 69 må da være fin stilling? Nei dæ! Hr. Aktiv, der går grensa😂 Hun første og siste jeg tok 69 på var dårlig rengjordt. Hadde drit på nesa da jeg så meg i speilet etterpå, men det er jo min feil som stikker nesa mi borti alt😂 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #6 Skrevet 4. desember 2019 Doggy og ridning med womanizer er perfekt. Ligge i skje er ikke min greie... Anonymkode: 7e43c...f43
Gjest Middelmådig Skrevet 4. desember 2019 #7 Skrevet 4. desember 2019 Elsker alle mulige stillinger bakfra. Liker ikke misjonær hvor han ligger med hele seg inntil, men kan like det godt om han står på knær og jeg ligger litt høyt med underlivet. Misliker 69!! Det er bare keitete og rart.
Bamseklemmer Skrevet 4. desember 2019 #8 Skrevet 4. desember 2019 47 minutter siden, Middelmådig skrev: Misliker 69!! Det er bare keitete og rart. ❤️😂 samme her... men liker øyekontakt jeg da😉
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #9 Skrevet 4. desember 2019 Alt er egentlig digg så lenge man er kåt nok 🙈 Har alltid mislikt 69, men meg og samboeren var så sykt kåte på hverandre at det ble bare så sykt digg og hett en kveld at jeg bare 😍 Ellers er cowgirl og misjonær topp, alt annet føler jeg han ligger for langt fra/for lite på og for lite intimt 😍 Anonymkode: 1f2da...4a1
Yuumi Skrevet 4. desember 2019 #10 Skrevet 4. desember 2019 16 timer siden, Bamseklemmer skrev: Nei dæ! Hr. Aktiv, der går grensa😂 Hun første og siste jeg tok 69 på var dårlig rengjordt. Hadde drit på nesa da jeg så meg i speilet etterpå, men det er jo min feil som stikker nesa mi borti alt😂 Må du ikke være ganske sterk for å få til lifting up?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #11 Skrevet 4. desember 2019 Liker ikke 69, liker ikke å bli slikket. Ellers liker jeg det meste. Har ingen klar favoritt egentlig. Ridning så bestemmer jeg selv hvor hardt og mye jeg kan komme. Jeg liker godt å bli tatt, at han tar for seg også. Anonymkode: c2722...8c7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #12 Skrevet 4. desember 2019 jeg elsker lotus stilling😍 Jeg hater omvendt cowgirl, føler meg ikke like stimulert på de rette stedene da😂 Anonymkode: c48af...dd3
Bamseklemmer Skrevet 4. desember 2019 #13 Skrevet 4. desember 2019 (endret) 10 timer siden, Yuumi skrev: Må du ikke være ganske sterk for å få til lifting up? Lettvektere opptil 70 kg går bra ja, hun henger seg jo rundt nakken og avlaster med og krysser leggene bak midje. Prøvde ei lita ei på 90 engang, fikk den store skjelven i knærne da, og det gjorde vondt. Det rare er at man kommer mye sterkere da, litt sånn vondt, utmattet og kjempedeilig på samme tid🤔 Endret 5. desember 2019 av Bamseklemmer 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #14 Skrevet 4. desember 2019 Føler meg fryktelig unormal som sier det, men jeg liker ikke stillinger som innebærer øyekontakt. Jeg er veldig engstelig og utrygg på meg selv og føler det blir for nært og intimt. Foretrekker derfor alle mulige stillinger hvor han ikke har sjans til øyekontakt. Først da slapper jeg av sånn at jeg også kan nyte sexen. Anonymkode: 3066f...567
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #15 Skrevet 4. desember 2019 Favorittene er der jeg er på toppen. Begge sitter, ri eller lunges (måtte google navnet)😅 Anonymkode: 45e2d...7bf
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #17 Skrevet 4. desember 2019 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Sjef. Hæ? Anonymkode: c9424...a9a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #18 Skrevet 4. desember 2019 Jeg elsker misjonær. Mange andre stillinger som er gode, men den stimulerer meg veldig bra, jeg vil ha ham nært inntil meg og jeg vil ha mulighet for å ha øyenkontakt. Liker ikke 69. Synes det blir masete og jeg er ikke så fan av rumpelukt 🙈 Får også fort vondt av doggy, så der må mannen ta det litt rolig. Hater støt mot livmortappen, det er forferdelig. Anonymkode: c9424...a9a
Gjest Warrior Skrevet 4. desember 2019 #19 Skrevet 4. desember 2019 Cowgirl er favoritt. Kommer ikke på noen jeg ikke liker. Liker alt.
Katten.2.0 Skrevet 4. desember 2019 #20 Skrevet 4. desember 2019 Alle stillinger. Spesielt de hvor jeg kan kvele og spanke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå