Gå til innhold

Foreldretreff klassevis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av juleavslutning tråden. Vi skal ha foreldretreff nå før jul, og har aldri vært borti det. Hvordan er det? Og hva synes dere om det?

Anonymkode: a3fef...f64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater det, Foreldre snakker kun, med de de kjenner fra før, og er veldig lite inkluderende.

Anonymkode: 0d03e...7fe

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Inspirert av juleavslutning tråden. Vi skal ha foreldretreff nå før jul, og har aldri vært borti det. Hvordan er det? Og hva synes dere om det?

Er det hjemme hos noen av foreldrene? Hvordsn er det lagt opp?

Anonymkode: 4c3b0...29b

Skrevet

Hva er dette for noe? Enda et nymotens påfunn for å tvangssosialisere foreldre?

Anonymkode: 15cb0...42f

• Liker 4
Skrevet

Høres grusomt ut. Jeg ville ikke dratt.

Anonymkode: 86d23...b32

• Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det hjemme hos noen av foreldrene? Hvordsn er det lagt opp?

Anonymkode: 4c3b0...29b

Hjemme hos noen av foreldrene ja. Veldig usikker på hvordan det blir, men tenker vi prøver å gå på første i alle fall. 

• Liker 1
Skrevet

Hater det.

Anonymkode: 2f188...a9e

• Liker 4
Skrevet

Foreldretreff er veldig hyggelig! Man blir bedre kjent og får delt erfaringer. Er lurt å møte opp, for de som ikke er der blir gjerne kommentert og baksnakket!

Anonymkode: 4cd98...6b6

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foreldretreff er veldig hyggelig! Man blir bedre kjent og får delt erfaringer. Er lurt å møte opp, for de som ikke er der blir gjerne kommentert og baksnakket!

Man skal møte opp for å ikke bli baksnakket? :klo: Det er vel bare desto større grunn for å ikke gå. Hadde jeg opplevd noe slik hadde jeg reist meg og gått.

Anonymkode: cc6e3...03d

• Liker 5
Skrevet

Oj, så mange negative!

Vi skal ha foreldretreff i januar og jeg gleder meg! Det er frivillig oppmøte, men jeg tror mange har meldt seg på. Jeg vil gjerne bli bedre kjent med flere foreldre på trinnet. 

Det eneste jeg lurer på er hvorfor de har foreldretreff i desember? Da er det så mye annet som skjer, det hadde kanskje vært bedre å ta det på en annen tid på året. 

Anonymkode: b46de...321

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg blitt baksnakket og kommentert fordi jeg ikke dukket opp, så er det like greit å ikke møte opp og bli kjent med sånne typer mennesker. Ønsker ikke sånne personer i livet mitt. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært på det en gang og syntes det var et hyggelig initiativ.
Nå er jeg tilflytter, og på alle klasse-arrangement, så sitter de voksne sammen med de som de kjenner fra før, slik at det er vanskelig å bli kjent med folk for sånne som meg.

Anonymkode: 2d936...dd4

Skrevet

Her snakker alle med alle, og det er veldig koselig. Ingen baksnakker noen. 

Vi ler, snakker, diskuterer, og har det moro :)

Anonymkode: c473d...fcc

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelig sammenkomst med baksnakking og noe å bite i, høres gullende koselig ut! Ikke rart barn mobber.... 

Anonymkode: 55a6e...0b7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...