Gå til innhold

Synes du barn må ha eget rom?

Fremhevede innlegg

Gjest 96erjente
Skrevet (endret)

Vi har to soverom, jentene mine på 2 og 1 år deler rom og det virker som om de stortrives med det. På rommet leker de fint sammen og sover bedre enn før når de ikke delte rom. 

Så svaret mitt ut ifra egne erfaringer er at barn kan fint dele rom😊

Jeg delte faktisk rom med min lillesøster noen år og før jeg flyttet ut, og til tross for 10 års aldersforskjell var det å dele rom med henne bare koselig. 

Endret av 96erjente
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og broren min delte faktisk rom frem til 16-års alderen. Da flyttet vi fra hele huset, for å studere eller arbeide på hver vår plass. Men vi skulle gjerne hatt hvert vår rom under oppveksten, slik at vi kunne fått LAANGT mer privatliv... 

Anonymkode: f23d2...a76

Skrevet

Det kommer veldig an på barna vil jeg si. Selvfølgelig går det, men til hvilken pris? Det er jo ikke sikkert at barna kommer til å trives med å dele rom. Vi har 3 barn og alle har hvert sitt rom. De to eldste er gutter og har etter eget ønske delt rom da de var mindre. Så kom behovet for å være litt for seg selv. Men så ikke lenge etter det så ønsket de likevel å sove sammen. Så nå har de endt opp med hvert sitt soverom men lillebror sover hos storebroren. På denne måten kan de trekke seg hvert til sitt nå behovet melder seg. Pga dette har vi to senger til lillebror. De er 13 og 10 nå. Lillesøster har aldri ønsket å dele rom med dem og det synes jeg er helt greit.

Anonymkode: 24352...542

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...