Gå til innhold

Hvorfor finnes det ikke tynnere ull stillongs i Strømpebukse tykkelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater strømpebukser, fordi de blir så sure av en dag i skoene. Hater også stillongs, fordi de blir for tjukke og ubehagelige under buksene mine. 

Da det gikk hull i foten på ull- strømpebuksa, klippet jeg av føttene på den, og den var fantastisk deilig å gå med. Kunne endelig tre sokker som kan skiftes hver dag, over leggen på strømpebuksa, for så å ta på buksa. Mye behageligere, og jeg holder meg varm samtidig.

vet strømpebuksa vil rakne med tida, men så deilig det var å holde meg varm, uten svettelukt på føttene, og uten at det ble for trangt.

ønsker meg tynnere ull stillongs, i tynn strømpebukse tykkelse, men finner ikke. :( 

Anonymkode: bedea...698

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det du gjør, klipp av foten? 

Anonymkode: eaae0...898

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Den likte jeg. Litt dyr, men mye bedre enn å klippe av foten på strømpebuksa. Ser jeg må bli flinkere å lete. Godt vi har Internett 😅

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det du gjør, klipp av foten? 

Anonymkode: eaae0...898

Foten på strømpebuksa ;) 

Skrevet

Sy på en elastisk søm der du klippet, så vil den ikke rakne. Om du har tilgang på en symaskin kan du sy sikksakksøm eller elastisk søm som de fleste maskiner har et program for. Om du må gjøre det for hånd kan du søke etter hvordan du syr elastisk. Trikset er å sy stingene frem og tilbake slik at ikke det kun er trådens lengde som går rundt benet, men at det kan strekkes en del. Vanskelig å forklare, så søk i så fall etter det. Du kan jo også evt. klippe toppen av en ødelagt sokk og sy den på enden med elastisk søm. 

Anonymkode: c32be...756

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...