Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2005 #1 Skrevet 29. mai 2005 Sitter og laster ned musikk, men vet ikke helt hva jeg skal laste ned... Har lastet ned det jeg tenkte på, men vet det er mer. Hva er "must haves"? Både gamle og nye sanger... På forhånd takk
Malie Skrevet 29. mai 2005 #2 Skrevet 29. mai 2005 Etter å ha hørt Ali synge David Gray i Idol, har eg lastet ned en del av han. Mye bra! This Years Love, Sail Away, Babylon, Best I Ever Had + mye mer.. Ellers den nye til Coldplay - Speed of sound Saybia - Day after tomorrow Robyn - Be Mine Live - har mye bra! Selling The Drama, The Dolphins Cry I Alone, All Over You Kylie Minogue - Burnin' Up, Sweet Music, Red Blooded Woman Keane !! Infernal - From Paris To Berlin Lykke til videre med nedlastingen
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2005 #3 Skrevet 29. mai 2005 Var derfor jeg skaffet meg nedlastningsprogrammet til å begynne med - for å laste ned Ali-sanger Sail Away er spesielt bra - håper den gutten gir ut plate
Malie Skrevet 30. mai 2005 #4 Skrevet 30. mai 2005 Godt det er flere Ali fans her! Fant denne siden: http://www.alejandrofuentes.org/ Alle sangene han har sunget i idol, med video og hele pakka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå