AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1 Skrevet 3. desember 2019 Jeg venter barn til våren og i forbindelse med black friday nå så slo jeg til på tilbud om kjøp av både Cybex cloud z i-size, sirona z i-size med tilhørende base. Så da har jeg bilsete/stol frem til ungen er minst fire år Fra før har jeg en TFK joggster twist (kjøpt i 2014) som jeg har planer å bruke til dette barnet også. Sist benyttet jeg meg av slik bilstoladaptere slik at jeg kunne koble bilstol rett på vogna (hadde da et besafe izi go sete). Har prøvd å finne bilstoladapter som funker med det nye setet og den gamle vogna, men sliter litt. Er det noen som har peiling på om det finnes og evt hvilken adapter som blir rett å bruke? Var så utrolig praktisk med denne løsningen forrige gang, så håper å kunne få benyttet dette nå også uten å møtte kjøpe ny vogn. Anonymkode: 7d038...b65
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #2 Skrevet 3. desember 2019 Hvis du spør i en barnebutikk vet de nok. På mitt adapter står det ikke tydelig/direkte at det er til cybex, men det passer til fler enn det står på. Tror det står adapter til maxi cosi eller noe sånt. Jeg kjøpte vogn + sete + adapter samtidig så alt passer sammen, fikk hjelp av ansatt på babybanden. Har samme stol som deg Anonymkode: bae8f...fb8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #3 Skrevet 4. desember 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du spør i en barnebutikk vet de nok. På mitt adapter står det ikke tydelig/direkte at det er til cybex, men det passer til fler enn det står på. Tror det står adapter til maxi cosi eller noe sånt. Jeg kjøpte vogn + sete + adapter samtidig så alt passer sammen, fikk hjelp av ansatt på babybanden. Har samme stol som deg Anonymkode: bae8f...fb8 Takk for svar. Hvilken vogn har du da? De i babybanden fortalte meg at dette setet kun er kompatibelt med cybex sine egene vogner?!? Det syntes jeg var litt rart.... Anonymkode: 7d038...b65
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #4 Skrevet 13. juli 2020 Noen som vet om det eksisterer? Trenger adapter til babyjogger city elite. Anonymkode: 8d869...048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå