AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1 Skrevet 3. desember 2019 Har ikke barn selv og skal kjøpe bok i gave til jente på 9. Hun liker å lese og har lest mye av detektivbyrå. Men hvilke andre bøker er bra? Noen forslag fra foreldre med barn i denne alder? Anonymkode: c57b6...8ff
Visla Skrevet 3. desember 2019 #2 Skrevet 3. desember 2019 Jenta mi på 9 har lest ut alle detektiv byrå bøkene, og er godt i gang med en pingles dagbok serien. Klarer knapt å legge de fra Seg😅 De illustrerte harry potter bøkene er også populære her, de leser hun sammen med faren. Tror de er på nr3 nå 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #3 Skrevet 3. desember 2019 Har noen enkle tips Gutta i trehuset ( denne er jo superpopulær) Ingenlund bøkene( hvis hun liker Harry Potter så er kanskje dette spennende. Dustedagboka Verdens kuleste gjeng( Maja Lunde) evt tegneserier amuletten Barnevaktklubben Nordlys Anonymkode: 0633f...d39 2
^^Belle^^ Skrevet 3. desember 2019 #4 Skrevet 3. desember 2019 Min på 8,5 elsker Dustedagboka-serien. Andre bøker hun liker er Ingenlund-serien, alle Roald Dahl-bøkene (Mathilda er favoritten), illustrert Harry Potter, samt tegneseriebøker som Hilo (supermorsom!), Nordlys og Håndbok for Superhelter. 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #5 Skrevet 3. desember 2019 Morrigans forbannelse. Arvingene. Harry Potter Anonymkode: 8c713...a6b 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #6 Skrevet 3. desember 2019 Alle bøkene av David Walliams (ikke de illustrerte småbarnsbøkene da) Anonymkode: 724fe...485 1
SM30 Skrevet 3. desember 2019 #7 Skrevet 3. desember 2019 (endret) Brødrene løvehjerte! "Men jeg kan ikke drepe noen," sa Jonatan, "det vet du, Orvar!" "Ikke om det gjelder ditt eget liv?" spurte Orvar. "Nei, ikke da heller," sa Jonatan. Orvar kunne ikke forstå det, og det gjorde visst ikke Mattias heller. "Hvis alle var slik," sa Orvar, "så ville jo ondskapen kunne herske i all evighet." Men da sa jeg at hvis alle var som Jonatan, ville det jo ikke være noen ondskap. Endret 3. desember 2019 av SM30 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #8 Skrevet 3. desember 2019 5 timer siden, ^^Belle^^ skrev: Min på 8,5 elsker Dustedagboka-serien. Andre bøker hun liker er Ingenlund-serien, alle Roald Dahl-bøkene (Mathilda er favoritten), illustrert Harry Potter, samt tegneseriebøker som Hilo (supermorsom!), Nordlys og Håndbok for Superhelter. Takk for gode tips. Jeg tenkte selv faktisk litt på Roald Dahls Mathilda. 😊 Er så greit å spørre foreldre om slikt. Nå har jeg litt idéer. 👍👍👍🎄🎁 Anonymkode: c57b6...8ff
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #9 Skrevet 3. desember 2019 Dere har kommet med mange gode tips til meg! Helt knall! Takker! 🎄🎁👍 Anonymkode: c57b6...8ff
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #10 Skrevet 3. desember 2019 Krise-Kristine er også en super serie som passer jenter som begynner å nærme seg fnisealder (pre-pubertale.) 😃 Anonymkode: 650ee...15c
Tiramy Skrevet 3. desember 2019 #11 Skrevet 3. desember 2019 Bobbie Peers sine bøker om William Wenton. Ellers har du fått gode forslag om Ingenlund-serien og klassikere som Mathilda og Brødrene Løvehjerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå