Gå til innhold

Sex partner uten forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har fast sexpartner uten og ha forhold?

Endret av Anders22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde i flere år. Fungertebsp bra at vi tilslutt ble gift 😉

Anonymkode: 950dc...3f1

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde i flere år. Fungertebsp bra at vi tilslutt ble gift 😉

Anonymkode: 950dc...3f1

Dette er min drøm, faktisk. Vil ikke ha kjæreste nå, men håper jeg finner en kjekkas som det plutselig fungerer overraskende bra med.

Anonymkode: 712d7...f98

• Liker 2
Skrevet

Har ikke, men håper å finne! Vennskap for hemmelig sex, uten sjalusi og drama❤️

Skrevet

Har ikke men har store ønsker om å finne en snart 😊

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har enda ikke funnet den rette😂

Skrevet

Jeg og samboeren var "fucking good friends" i et halvt års tid før vi ble sammen.

Anonymkode: 41ce8...c32

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboeren var "fucking good friends" i et halvt års tid før vi ble sammen.

Så enig! I denne prøveperioden finner man ut ting, fungerer ikke sexen blir man aldri kjærester😉

Skrevet

Ja har hatt samme fyr i over 4 år nå. Passer bra å ha det sånn pga travle liv hos begge. Vi har utrolig bra sex når vi først møtes. 

Anonymkode: 93a90...fa6

• Liker 1
Skrevet
På 3.12.2019 den 10.47, Bamseklemmer skrev:

Har ikke, men håper å finne! Vennskap for hemmelig sex, uten sjalusi og drama❤️

Helt enig !  Er bare så herlig. Folk kjenner meg som "flink pike", dyktig mor og mormor og veldig aktiv. "Jeg skjønner ikke åssen du får tid til alt dette jeg".

Vel, de skulle bare visst hvor jeg henter energi og overskudd fra.  :fnise:   Mentalhygiene er vel så viktig som fysisk nytelse, det å ha en "hemmelig kanal".

Anonymkode: e423a...f94

• Liker 1
Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig !  Er bare så herlig. Folk kjenner meg som "flink pike", dyktig mor og mormor og veldig aktiv. "Jeg skjønner ikke åssen du får tid til alt dette jeg".

Vel, de skulle bare visst hvor jeg henter energi og overskudd fra.  :fnise:   Mentalhygiene er vel så viktig som fysisk nytelse, det å ha en "hemmelig kanal".

Åååh, får gåsehud av lengsel... Kunsten å finne noen på samme stasjon er jo ikke så enkelt. Anonymiteten er jo viktigst da! Men før kom jeg i kontakt med enslige og enker som ville ha meg til å reparere noe, naboen trodde selvsagt at jeg var en vanlig handyman😉

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...