Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan man tidligst få tegn/symptomer på graviditet? Kan man oppleve å få tegn før man forventer mensen? Hvis du opplevde det, hva var tegnene?

Prøver ikke å bli gravid, men etter å ha googlet litt av hvordan jeg har følt meg de to siste dagene kommer det hovedsakelig sider og forum om graviditet..

Anonymkode: 1793f...35d

Skrevet

Jeg fikk vondt i korsryggen og følte meg trøtt samme uke som jeg forventet mens.

Anonymkode: ce593...46d

Skrevet

Graviditetssymptoma er ganske like typiske pms synptom. 

Ømme puppa, trøtt, tisser litt oftere, hormonell... 😊

Anonymkode: f8a82...d14

Skrevet

Veldig ømme brystvorter!! (var vondt å komme borti med håndkle etter dusj).

Anonymkode: b2fe0...35f

Skrevet

For meg var det likt PMS-symptomer. Jeg hadde nesten sterkere menssmerter i dagene før ventet mensen enn jeg pleier. Men generelt sett var det helt som vanlig. Puppene var ømme etter eggløsning, og ømheten forsvant da jeg trodde mensen nærmet seg, som den pleier. Tydelige svangerskapssymptomer kom i uke 6. Men jeg kjenner flere som har fått ømme pupper eller brystvorter tidlig, og mistenkt graviditet på den måten. 

Anonymkode: cd64a...f14

Skrevet

Er nå 3 uker etter samleie, og jeg har merket tegn i ca 2 uker. Det er veldig tidlig, men jeg har visst det så lenge. Puppene mine har føltes harde og ømme, gjør vondt å la dem henge rett ned. Jeg har også hatt små murringer i magen, og var veldig trøtt. Til slutt kom aldri mensen, og jeg tok test i går. Var ikke overasske over positiv test. 

Skrevet

Stikking i eggstokkene, pluss mer luft i magen/ raping.

Anonymkode: 07720...ca8

Skrevet

Første tegnet mitt var ekstrem luktesans. All lukt svidde i nesa, og jeg trodde jeg var på vei til å bli forkjøla. Så kom ømme bryster og trøttheten. 😊 har heldigvis unnslipt den verste kvalmen. 

Anonymkode: 342cf...2b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...