AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1 Skrevet 3. desember 2019 Lurer på hva dere mener angående det at enkelte barn sier stygge ting til mitt barn på SFO. Og det at et barn prøver å si ting som ikke stemmer til de voksne på SFO, slik at mitt barn skal få skylden for noe det ikke har gjort. Kjenner jeg blir trist av at enkelte barn oppfører seg slik mot andre. Vurderer å si fra til de på SFO, men er redd jeg kanskje overreagerer. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 6b759...e39
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #2 Skrevet 3. desember 2019 Jeg synes at du skal ta det opp på SFO slik at de er ekstra på vakt, og kan avsløre det når det skjer. Ser ungene at de ikke kommer noen vei med løgn, vil de endre den oppførselen. Men, dette er mobbing, så her bør man være tidlig ute med å slå ned på oppførselen, den foregår kanskje i skoletiden også? Anonymkode: 3fb58...b54 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #3 Skrevet 3. desember 2019 Fortell det til sfo. Jobber selv på sfo, det kan være vanskelig å oppdage slik oppførsel, og med mange barn, kan det være hektiske dager. Derfor er der veldig viktig at du som forelder forteller om dette, gjør de ansatte obs på at det foregår, kanskje vet de det, eller så må de få vite. Så kan de være ekstra på vakt, og finne ut av hva dette er. Om det de andre barna sier stemmer eller ikke. Aldri vær redd for å si fra 🙂 Anonymkode: 32398...545 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå