Gjest ydmyk Skrevet 29. mai 2005 #1 Skrevet 29. mai 2005 Det har stadig blitt diskutert hvor slem Gjest er, men nå som h*n har forsvunnet herfra (bortsett fra brukeren med samme navn), er det en gjest du er glad i? Et innlegg du husker eller bare ikke iriterte deg så veeeeldig over? Eller er gjestene fortsatt en pest og en plage?
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2005 #3 Skrevet 29. mai 2005 Jeg liker kloke, reflekterte gjester som kommer med innlegg som får meg til å tenke i andre baner enn jeg har gjort tidligere.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2005 #4 Skrevet 29. mai 2005 Hun Islandske, Rusa BillyJoelsdottir, hun har mye bra for seg!
Gjest Valhalla Skrevet 29. mai 2005 #5 Skrevet 29. mai 2005 Jeg liker alle gjester som får jentegjengen med Trøffelhelten til å syte, grine, klage over hvor teit/slem etc. gjest er. De jeg liker best er de som får teite faste brukere til å sladre til sjefen på ris/ros/informasjon med tittel i innlegg slettes?/ dette er vel unødvendig/ gjest igjen osv.
Gjest svada har mange navn... Skrevet 29. mai 2005 #6 Skrevet 29. mai 2005 Så hyggelig at du liker meg, Valhalla! :oops: Hvem er forresten jentegjengen til Trøffelhelten?
Gjest Valhalla Skrevet 29. mai 2005 #7 Skrevet 29. mai 2005 Ikke jentegjengen til Trøffel, Trøffelhelten er bare en av jentene som skriker opp om gjest til stadighet, men da han er mann så er han ikke med i den vanlige jentegjengen . Derfor jentegjengen og Trøffelhelten. En del av denne gjengen kan observeres på nevnte underforum med en haug av "slettes?" innlegg. Som den lille irriterende jenta som alltid sladret til læreren, all grown up.
Diktern Skrevet 3. juni 2005 #8 Skrevet 3. juni 2005 Jeg liker den "Gjest" som alltid mener det motsatte av meg. Du er morsom å diskutere med! Livet på KG hadde vært betydelig kjedeligere eten deg, kjære "Gjest".
Gjest TomKrus Skrevet 3. juni 2005 #9 Skrevet 3. juni 2005 Jeg liker alle gjester som får jentegjengen med Trøffelhelten til å syte' date=' grine, klage over hvor teit/slem etc. gjest er. De jeg liker best er de som får teite faste brukere til å sladre til sjefen på ris/ros/informasjon med tittel i innlegg slettes?/ dette er vel unødvendig/ gjest igjen osv.[/quote'] Der er vi enige, gitt.
Gjest Visitor Skrevet 3. juni 2005 #11 Skrevet 3. juni 2005 Er litt skuffet over at ingen har nevnt meg......
Diktern Skrevet 7. juni 2005 #12 Skrevet 7. juni 2005 Har desverre ikke settdeg her før jeg, Visitor. Begynner å få sansen for DemosKratein også, h*n er morsom å diskutere med.
Gjest Cyan Skrevet 17. juni 2005 #14 Skrevet 17. juni 2005 Hva med meg?? :-( :-( :-( Joda, har ledd godt av deg!
Gjest Guest Skrevet 12. juli 2005 #15 Skrevet 12. juli 2005 Hva med meg? Jeg har slått ned på Tom Krus' sin selvfortreffelighet, klaget på at kjøtt er muskler, beskyldt Thailand for å være harry, argumentert kraftig mot Trøffelheltens maktteknikker på skråblikk, sagt at jeg er lei av skvapsete jenter og hevdet at ordet står i ordboken, osv., osv. drøssevis av mer. Jeg har også diskutert heftig i min tid med Waco. I tillegg (til å stille spørsmål og diskutert), har jeg (alltid saklig) skrevet opplysende, hjelpende og støttende innlegg til de jeg synes har fortjent det. Jeg synes hvertfall jeg er en glimrende gjest som bidrar til mangfoldet. Når jeg skriver noe, er alltid hun med kua i bildet (hun som sier mø?) uenig med meg...hun der blonde som likner en lesbisk Marie Bergmann er også alltid uenig med meg. Det er fordi hun ikke har høyere utdanning, mens jeg har det. Sånn, der ertet jeg på meg noen til, så ble det bråk i det hjemmet også. Valhalla er i grunnen litt kul. Men bare litt. For han virker så religiøs og sær politisk. Jeg mistenker at han er tynn og kvisete. Hvis det er feil, så virker han uansett som en gentleman overfor kvinner Mens han der Rattleshake og Trøffelhelten høres ut som sportsidioter (som er dumme). Bortsett fra de vanlige teite nevnt overfor er det utrolig mye bra her på diskusjonsforumet. Det er mange folk med ulik type kunnskap her. Det er kjedeli med de som skriker for å kun framheve seg selv (slik jeg har inntrykk av at Trøffelhelten gjør). Blææhh. Hilsen gjest igjen :-)
Gjest TomKrus Skrevet 12. juli 2005 #16 Skrevet 12. juli 2005 Hva med meg? Jeg har slått ned på Tom Krus' sin selvfortreffelighet, klaget på at kjøtt er muskler, beskyldt Thailand for å være harry, argumentert kraftig mot Trøffelheltens maktteknikker på skråblikk, sagt at jeg er lei av skvapsete jenter og hevdet at ordet står i ordboken, osv., osv. drøssevis av mer. Jeg har også diskutert heftig i min tid med Waco. For noen bragder. Du er nok en helt gjennomsnittlig gjest. Og så var det bare jeg som glemte å logge meg inn.
Gjest Guest Skrevet 12. juli 2005 #17 Skrevet 12. juli 2005 Jeg er nok akkurat en like gjennomsmittelig gjest som du er en gjennomsnittelig fast registrert bruker av dette forumet. Vi besitter begge enorme bragder! Håper vi mottar pris en dag for arbeidet.
Gjest TomKrus Skrevet 12. juli 2005 #18 Skrevet 12. juli 2005 (endret) Jeg er nok akkurat en like gjennomsmittelig gjest som du er en gjennomsnittelig fast registrert bruker av dette forumet. Vi besitter begge enorme bragder! Håper vi mottar pris en dag for arbeidet. ← Ikke hold pusten, og ikke slutt med lotto, og så skal jeg gjøre det samme. Og resten er vi enige i (bortsett fra det med bragdene). Endret 12. juli 2005 av TomKrus
Gjest TomKrus Skrevet 12. juli 2005 #20 Skrevet 12. juli 2005 Kanskje vi blir gift en dag. ← Hvem vet? Vi får se hva politikerne bestemmer seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå