Gå til innhold

Noen som skjønner studentweb? "Ikke undervisningsmeldt" i fag som går over 2 semester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som skjønner seg på studentweb? 😂

Må semesteravgift være betalt for at man skal kunne melde seg opp til eksamen og undervisning i de ulike fagene? Hvordan fungerer dette med fag som går over 2 semester, dvs undervisningen begynte dette semesteret og avsluttes neste semester?

Står i studentweb at jeg ikke er undervisningsmeldt i to av fagene og ikke kan melde meg opp til eksamen pga det? Er det noe jeg har gjort feil forrige semesterregistrering eller? Får ikke opp noen plass jeg kan melde meg opp til undervisning eller eksamen... (står og at semesteravgift ikke er betalt, men betalte den i går). 

Har 1 annet fag der jeg er meldt opp til undervisning neste år, men ikke i disse to fagene?  Har sendt e-post, men vet ikke om det bare er jeg som har misforstått hvordan dette fungerer eller om jeg har gjort noe galt? 🙉 Er det såfall slik at man ikke får gå opp til eksamen om man har glemt å undervisningsmelde seg forrige semester, eller hva kan skje?

Anonymkode: 04f87...655

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor du studerer, men her ved UiT starter ikke påmelding i emner for 2020 før 15. desember. Og ja, semesteravgiften må være betalt før du kan registrere deg.

Anonymkode: c718f...896

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvor du studerer, men her ved UiT starter ikke påmelding i emner for 2020 før 15. desember. Og ja, semesteravgiften må være betalt før du kan registrere deg.

Anonymkode: c718f...896

Er det samme for emner du allerede har undervisning i nå? At du må melde deg opp på nytt igjen til neste år/semester? 

Sjekket e-post i forhold til semesterregistrering for fagene i år og da hadde jeg registrert meg i ett fag både for i år og neste år, så mulig jeg egentlig skulle gjøre dette i disse to andre fagene også? (som går over to semester) 

Hadde vert greit om studentweb var bedre forklart egentlig 😂

Anonymkode: 04f87...655

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...