AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1 Skrevet 2. desember 2019 Hei. Tenke å flytte til England for å studere. Noen som vet hvordan jeg kan få med meg tingene mine billigst mulig? Som student vil jeg ikke ha så mye å rutte med at jeg kan kjøpe ny seng, TV, sofa, bord og stoler.. dette er noe jeg har her hjemme.. noen med erfaring på flyttelass mellom land? 😝 Anonymkode: 9b365...227
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #2 Skrevet 3. desember 2019 Kan du ikke leie en møblert leilighet? Tror ikke mange driver å drar med seg møbler utenlands for å studere altså det blir ihvertfall ikke noe billigere enn å finne noe der nede. Anonymkode: 09829...fe1 1
Anwa Skrevet 3. desember 2019 #3 Skrevet 3. desember 2019 Nå er ikke jeg ekspert, men jeg tror at med mindre du finner et fraktselskap som vil gjøre det gratis er det nok billigere å kjøpe nytt/brukt.
Ulven Skrevet 3. desember 2019 #4 Skrevet 3. desember 2019 De aller aller fleste bor i hus de deler med flere studenter eller halls. Og der er det innredet med seng, madrass og skap etc. Så du trenger antageligvis ikke tenke på å ta med møbler. Datteren min studerer i England og hadde med seg stasjonær PC og en del bøker, samt noen småhyller og kjøkkenutstyr. Vi kjørte ned siden vi hadde med hund, og kunne derfor pakke med litt ekstra. Men medstudentene hennes kom stort sett med en eller to kofferter med klær og litt småutstyr. Det var masse studenter i gatene innflyttingsdagen som kjøpte dyne, pute, kjøkkenutstyr og mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå