Hilde1302 Skrevet 2. desember 2019 #1 Skrevet 2. desember 2019 Etter å ha brukt vippeextentions i noen år har jeg nå en pause. Har vel vært litt over 2 mnd uten å sette på nye. Da de siste falt av var vippene mine skrøpelige og korte, så jeg bestemte meg for å kjøpe ett serum. Googlet litt og fant ett for meg ukjent serum til en billig pris ved navn novalash, på luxplus. Jeg må si det har funket bra, vippene mine er nå slik jeg husker de va i ungdommen 😅. Mener de ble kortere og kjipere da jeg rundet 30. etter 2 mnd nå har jeg kjøpt nutrilashes for å se om jeg kan få enda bedre resultat ☺️. Merk at jeg på det øverste bildet har eyeliner på, noe jeg ikke har på nederste.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #2 Skrevet 2. desember 2019 Det var snabelsk mye maskara... ro det ned. Anonymkode: 1e4bb...64b 17
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #3 Skrevet 2. desember 2019 Ville hatt en brun lengde-mascara . Kun oppe. Svart volum ble litt voldsomt til de nydelige blå øynene dine Anonymkode: 1f0d2...c17 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #4 Skrevet 2. desember 2019 Just now, AnonymBruker said: Ville hatt en brun lengde-mascara . Kun oppe. Svart volum ble litt voldsomt til de nydelige blå øynene dine Anonymkode: 1f0d2...c17 Jeg fikk litt nittitalls-vibber. Mener det var slik vi sminka oss på ungdomsskolen 🙈 Anonymkode: 1e4bb...64b 4
KillerKitty Skrevet 2. desember 2019 #5 Skrevet 2. desember 2019 Jammen det er jo ikke de samme øynene? Øyenbrynene er også annerledes 🤔 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #6 Skrevet 2. desember 2019 Vippeserum fungerer helt klart, men det kom vel fram at alle, til og med de med "naturlige" ingredienser, inneholder farlige stoffer. Det er f.eks vanlig å tilsette et stoff som gir risiko for abort. Anonymkode: 5ffb1...ae6 2
Hilde1302 Skrevet 2. desember 2019 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2019 😅😅 akkurat de svarene man kan forvente fra kvinneguiden. For det første, jeg ønsker å vise effekten av serumet 😊. For det andre, dette er en ekstrem close-up, da vil selvfølgelig maskaraen se veldig voldsom ut. Jeg er forøvrig ikke så glad i brun maskara, pluss at jeg liker best å ha maskara på de nederste vippene også. for det tredje, jo det er samme øyne 😂. På det eldste har jeg sollys rett i øynene. Jeg har desverre ikke så veldig my bryn fra naturen sin side, og pleier å sminke dem. Resultatet kan variere litt fra dag til dag, ut fra hvilket produkt jeg bruker og hvor mye tid jeg setter av 😊 1
Hilde1302 Skrevet 2. desember 2019 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vippeserum fungerer helt klart, men det kom vel fram at alle, til og med de med "naturlige" ingredienser, inneholder farlige stoffer. Det er f.eks vanlig å tilsette et stoff som gir risiko for abort. Anonymkode: 5ffb1...ae6 Stoffet du refererer til er prostaglandiner, ett stoff som i store mengder brukes for å fremkalle abort hos dyr. De første vippeserumene på markedet kom etter at man så at øyendråper mot grønn stær hadde effekt på øyenvippene. Denne inneholdt prostaglandiner. Det er dette stoffet man fant ørsmå mengder av i glow sitt poplulære serum for ett par år siden. Stoffet er så vidt jeg vet kun godkjent som legemiddel i Norge. Mengden man fant var så liten at man måtte nærmest ha badet i tusenvis av flasker serum for at det skulle ha noe negativ innvirkning.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #9 Skrevet 2. desember 2019 5 minutter siden, Hilde1302 said: 😅😅 akkurat de svarene man kan forvente fra kvinneguiden. For det første, jeg ønsker å vise effekten av serumet 😊. For det andre, dette er en ekstrem close-up, da vil selvfølgelig maskaraen se veldig voldsom ut. Jeg er forøvrig ikke så glad i brun maskara, pluss at jeg liker best å ha maskara på de nederste vippene også. for det tredje, jo det er samme øyne 😂. På det eldste har jeg sollys rett i øynene. Jeg har desverre ikke så veldig my bryn fra naturen sin side, og pleier å sminke dem. Resultatet kan variere litt fra dag til dag, ut fra hvilket produkt jeg bruker og hvor mye tid jeg setter av 😊 Hva var du ute etter med denne tråden da, slik at jeg kan gjøre et bedre forsøk på å svare slik du vil? Anonymkode: 1e4bb...64b 11
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #10 Skrevet 2. desember 2019 Dersom det er samme person på bildene, vil uansett vippene på bilde nr 2 se lengre ut da bildet er tatt nedenfra og opp. Hva var poenget med tråden? Driver du med salg av vippeserum? Anonymkode: 3fd72...547 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #11 Skrevet 2. desember 2019 Det er ikke noe fint når øyevippene ser ut som etterkopp bein. Hadde vært bedre å se forskjellen med moderat mengde maskara istede. Nå er jo 10 og 10 av øyevippene dine 1 vipp. Anonymkode: 30ff7...ea7 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #12 Skrevet 2. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Dersom det er samme person på bildene, vil uansett vippene på bilde nr 2 se lengre ut da bildet er tatt nedenfra og opp. Hva var poenget med tråden? Driver du med salg av vippeserum? Anonymkode: 3fd72...547 Gi det et par timer så får vi nok en link Anonymkode: 1e4bb...64b
Djungelvrål Skrevet 2. desember 2019 #13 Skrevet 2. desember 2019 10 minutter siden, Hilde1302 skrev: Stoffet du refererer til er prostaglandiner, ett stoff som i store mengder brukes for å fremkalle abort hos dyr. De første vippeserumene på markedet kom etter at man så at øyendråper mot grønn stær hadde effekt på øyenvippene. Denne inneholdt prostaglandiner. Det er dette stoffet man fant ørsmå mengder av i glow sitt poplulære serum for ett par år siden. Stoffet er så vidt jeg vet kun godkjent som legemiddel i Norge. Mengden man fant var så liten at man måtte nærmest ha badet i tusenvis av flasker serum for at det skulle ha noe negativ innvirkning. Likevel ble jeg blodrød langs vippekanten av å bruke det. Det funket da, det funker visst ikke nå ifølge mange som har prøvd. De har uansett tatt bort virkestoffet.
Hilde1302 Skrevet 2. desember 2019 Forfatter #14 Skrevet 2. desember 2019 Herregud så sure og negative svar 😅. Hva som var poenget med tråden? Jeg ønsker bare å vise effekten av serumet jeg har brukt. Og at ikke håpet er ute selv om vippene er slitte og trasige etter å ha brukt extentions. Og nei, jeg driver ikke med salg av serum, hvis jeg gjorde det hadde jeg vel neppe nevnt to ulike merker serum? Her er ett bilde som er tatt samtidig som det nederste med litt annet lys og en annen vinkel. For å vise at vippene har blitt mye lengre og forhåpentligvis vise at alle bildene er samme person. Har fått med meg at dere synes sminken min er stygg, så det trenger dere ikke å kommentere mere. Som sagt, det var en ekstrem close-up, i litt mørkt lys.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #15 Skrevet 2. desember 2019 Men du har nå fine øyne da. Ikke les kun det negative. Anonymkode: 1f0d2...c17 2
Hilde1302 Skrevet 2. desember 2019 Forfatter #16 Skrevet 2. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gi det et par timer så får vi nok en link Anonymkode: 1e4bb...64b Oh jises 😂🤣. Så mange konspiratoriske mennesker her i kveld 🙄. 1
Hilde1302 Skrevet 2. desember 2019 Forfatter #17 Skrevet 2. desember 2019 5 minutter siden, SupaWoman skrev: Likevel ble jeg blodrød langs vippekanten av å bruke det. Det funket da, det funker visst ikke nå ifølge mange som har prøvd. De har uansett tatt bort virkestoffet. Jeg tålte heller ikke iglow. Jeg ble rød i øynene av det...har prøvd ett par andre før jeg begynte med extentions, bland annet lashfusion og neulash. Lashfusion var kjempefin og mild, hadde ingen reaksjon fra det, mens neulash tålte jeg ikke. Akkurat hvilke stoffer jeg reagerte på vet jeg ikke, men jeg har sensitive øyne og kan fort reagere på både maskara og eyeliner.
Hilde1302 Skrevet 2. desember 2019 Forfatter #18 Skrevet 2. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du har nå fine øyne da. Ikke les kun det negative. Anonymkode: 1f0d2...c17 Tusen takk ☺️
Hilde1302 Skrevet 2. desember 2019 Forfatter #19 Skrevet 2. desember 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom det er samme person på bildene, vil uansett vippene på bilde nr 2 se lengre ut da bildet er tatt nedenfra og opp. Hva var poenget med tråden? Driver du med salg av vippeserum? Anonymkode: 3fd72...547 Bildet er tatt rett forfra, ikke nedenfra og opp. Men har satt inn ett annet bilde nå fra annen vinkel.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #20 Skrevet 2. desember 2019 45 minutter siden, Hilde1302 skrev: Etter å ha brukt vippeextentions i noen år har jeg nå en pause. Har vel vært litt over 2 mnd uten å sette på nye. Da de siste falt av var vippene mine skrøpelige og korte, så jeg bestemte meg for å kjøpe ett serum. Googlet litt og fant ett for meg ukjent serum til en billig pris ved navn novalash, på luxplus. Jeg må si det har funket bra, vippene mine er nå slik jeg husker de va i ungdommen 😅. Mener de ble kortere og kjipere da jeg rundet 30. etter 2 mnd nå har jeg kjøpt nutrilashes for å se om jeg kan få enda bedre resultat ☺️. Merk at jeg på det øverste bildet har eyeliner på, noe jeg ikke har på nederste. Får sånne lange og fyldige vipper selv ved bruk av riktig maskara, børste og teknikk til å påføre den. Er skeptisk til vippeserum. Anonymkode: 9e1ce...47d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå