Gå til innhold

Delta på gang bang for første gang, reelle forventninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger å delta på en gang bang på en sexklubb til helgen. Er en fantasi jeg har hatt i flere år, og gleder meg sykt.

Lurer på om forventingene mine er reelle, altså at en sånn setting med mange menn på meg er vanvittig opphissende, eller om det blir kleint? 

Mer kvinne på 26 år, singel og mange vil kanskje synes denne fantasien er rar, men tenker at det ikke skader noen at jeg prøver. Det er jo en setting med samtykkende voksne.

Anonymkode: 67f9e...264

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg; en kvinne på 26 år og singel, skulle det stå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg personlig hadde forventet minimum klamydia og herpes, kanskje også hiv. 

Anonymkode: 510a4...604

• Liker 36
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig hadde forventet minimum klamydia og herpes, kanskje også hiv. 

Anonymkode: 510a4...604

Tull, alle skal selvsagt bruke kondom

• Liker 5
Skrevet (endret)

.

Endret av dainty
  • Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, dainty skrev:

og ingen skal kysse, slikke? du må forvente kaos og mye ekkelt. ingen vits å hyle voldtekt etterpå.

Selvsagt skal jeg ikke hyle voldtekt etterpå, det er jo ingen som tvinger noen til noe

• Liker 4
Skrevet

Har vært på sexklubb en gang og min erfaring er at de som går dit er veldig respektfulle. Det er strenge regler. Jeg var der med en mann og han «passet» på meg, følte meg veldig trygg da, siden det var min første gang. Har aldri deltatt på gang bang, men kan se for meg at det blir veldig intenst! Mennene som var på klubben jeg var, fantes ikke attraktive, mulig vi bare hadde uflaks kvelden vi var der, men det var ingen der jeg kunne hatt sex med. Så jeg hadde bare sex med han jeg var der med. Da hadde vi mange tilskuere og det ble litt beføling på meg fra de andre mennene, men da han ene gjerne ville være med (type double penetration) signaliserte jeg bare at det ikke ar ønskelig og han trakk seg unna. Men vil jo tro settingen blir litt annen i en gang bang. Da samtykker du litt til at de som er der kan stelle seg i kø for å «ta deg», skal du da nekte noen fordi du ikke finner de attraktiv? Det er menn i alle aldre der, er det ok for deg om en mann på 78 feks tar deg? Tenk deg godt om før du gjør noe. Selvom fantasien er der, er det ikke alltid den bør leves ut. 

Anonymkode: 2eb65...280

• Liker 38
Skrevet

Jeg vet hvilken gang bang du sikter til, det er ikke for nybegynnere. Du bør ha vært på sexklubb et par ganger før og være sikker på at det er noe for deg, ikke dra hvis det er stor sjanse for at du bare finner ut at det nok er best det blir med fantasien. Da er det bedre å starte på en helt vanlig kveld og føle seg litt frem og bli kjent med deg selv seksuelt og sexklubben :)

Når det er sagt så blir det garantert ikke kleint altså!

Hatt gang bang selv, var gøy det. Litt voldsomt er det jo, jeg kjente to av dem godt og det var fint, han ene som er min nærmeste venn ble igjen og koste med meg etterpå og vi bestilte pizza og tok noen pils pratet om opplevelsen. Det er fint med litt kjærlighet etter å ha blitt "brukt", så anbefaler det også om du har noen du kjenner godt nok til å ta med. Men alle er jo forskjellige der, noen går hjem alene med et glis om kjeften også. Bare jeg som er litt cuddleslut.

Men du - kos deg!

Anonymkode: 48095...90d

• Liker 7
Skrevet

Hvor finner man disse sexklubbene? 

Hilsen nyskjerrig K30

Anonymkode: 452bb...75d

• Liker 1
Skrevet

Det er bare ekkelt. Med mindre mennene i fantasien din er dvaske halvskalla menn i 40 årene som bruker lær speedo. Da er forventningene dine riktige. Ta med deg slikkelapper, det hadde de ikke der jeg var, bare kondomer. 

Anonymkode: c58de...bef

• Liker 11
Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen nyskjerrig K30

I gamle dager, på CAT i Oslo. Tror Club4 i Trondheim pr nå er den eneste kjente klubben med egne lokaler. Korriger meg gjerne.

Å gå på en sexklubb/swingersklubb er i mine øyne ett sted med langt større respekt enn en vanlig bar. Vakter som passer på, og oppfører du deg ikke respektfult så blir du jo kasta ut. Hygiene og privatliv ivaretas osv.

Og ja, du må sørge for at noen tar vare på deg etterpå. Selv om fantasien med å bli brukt er fin, så vil de fleste trenge litt helt vanlig kos og trygghet etterpå.

Endret av CabinCruiser
  • Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært på sexklubb en gang og min erfaring er at de som går dit er veldig respektfulle. Det er strenge regler. Jeg var der med en mann og han «passet» på meg, følte meg veldig trygg da, siden det var min første gang. Har aldri deltatt på gang bang, men kan se for meg at det blir veldig intenst! Mennene som var på klubben jeg var, fantes ikke attraktive, mulig vi bare hadde uflaks kvelden vi var der, men det var ingen der jeg kunne hatt sex med. Så jeg hadde bare sex med han jeg var der med. Da hadde vi mange tilskuere og det ble litt beføling på meg fra de andre mennene, men da han ene gjerne ville være med (type double penetration) signaliserte jeg bare at det ikke ar ønskelig og han trakk seg unna. Men vil jo tro settingen blir litt annen i en gang bang. Da samtykker du litt til at de som er der kan stelle seg i kø for å «ta deg», skal du da nekte noen fordi du ikke finner de attraktiv? Det er menn i alle aldre der, er det ok for deg om en mann på 78 feks tar deg? Tenk deg godt om før du gjør noe. Selvom fantasien er der, er det ikke alltid den bør leves ut. 

Anonymkode: 2eb65...280

Sier jo selvsagt nei til de jeg ikke vil ha sex med

Gjest Keikolina
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull, alle skal selvsagt bruke kondom

Man kan få kjønnsvorter og herpes selv med kondombruk.

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen nyskjerrig K30

Hei

Finner den i Tønsberg; - Club Fantasy

Selv hadde vi en fin opplevelse 🙂

Anonymkode: cfe8a...c16

Skrevet
11 minutter siden, CabinCruiser skrev:

I gamle dager, på CAT i Oslo. Tror Club4 i Trondheim pr nå er den eneste kjente klubben med egne lokaler. Korriger meg gjerne.

Å gå på en sexklubb/swingersklubb er i mine øyne ett sted med langt større respekt enn en vanlig bar. Vakter som passer på, og oppfører du deg ikke respektfult så blir du jo kasta ut. Hygiene og privatliv ivaretas osv.

Og ja, du må sørge for at noen tar vare på deg etterpå. Selv om fantasien med å bli brukt er fin, så vil de fleste trenge litt helt vanlig kos og trygghet etterpå.

Har aldri sett noe gang bang på Cat... 

Anonymkode: 58119...727

• Liker 2
Skrevet

Sexklubber er ganske flinke til å sile folk, med folk skal forstås for det meste menn. Opplagt, fordi hvis de forpestes av menn som ikke kan oppføre seg, så forsvinner kvinnene. Og da blir det lite fart på ting.

Det ville det jo bli hvis de fyllte opp med kvinner osm ikek var interessert enn å diskutere frysebokser heller. Bare for å ta en stereotypi.

Så hvis det er organisert klubb så har du det ganske bekymringsfritt. Noe annet hvis det er en tilfeldig kompisgjeng du har inngått avtale med.

Hvis det kjennes rett for deg, så er det rett. Hva annet kan man si.

• Liker 2
Skrevet

Kan noen fortelle meg hva som er så tennende med gang bang?

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri sett noe gang bang på Cat... 

Anonymkode: 58119...727

Mja, mulig det, jeg var der ett par ganger på begynnelsen av årtusenet. Kan hende jeg husker feil at det bare var fetisj. Eller at det var game.nights.

Skrevet

Uff

Anonymkode: ef839...899

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Planlegger å delta på en gang bang på en sexklubb til helgen. Er en fantasi jeg har hatt i flere år, og gleder meg sykt.

Dette er trolig ikke en hobby for de introverte.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...