Gå til innhold

Går på pillen, -får ikke mens

Engeline

Anbefalte innlegg

Går på Diane p-piller, første mnd. Tok siste pille på brettet på onsdag ( i dag er det søndag). Er vel ikke vanlig å vente sååå lenge? Gikk på samme type piller for noen år siden, og da kom mensen etter to dager; nå har det gått fire dager -og ingen tegn... Har tatt graviditetstest også, men den viste negativt. Hva skjer'a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, for det første så er ikke mensen (kalles egentlig en blødning, siden det ikke er en ordentlig mens) en bekreftele på at du IKKE er gravid når du går på p-piller. Har opplevd akkurat det samme som deg, at jeg ikke fikk en blødning når jeg egentlig burde, men det skyltes bare forstyrrelser. Er du usikker på at du kan være gravid derimot, bør du ta en test. Og får du ikke en blødning neste mnd, ville jeg gjort det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er første måneden du har tatt de, så er det ikke unormalt at mensen ikke kommer. Sånt pleier å gå seg til litt etterhvert, når kroppen får vent seg til pillene, og kommet i gjenge igjen. Jeg har opplevd det samme selv noen ganger, etter bytte av merke, eller etter å ha begynt på pillen igjen etter en pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...