Gå til innhold

Snakker du noen ganger med deg selv? Høyt altså

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor alene og liker å snakke med meg selv. Oppsummerer dagen, planlegger hva jeg skal gjøre osv. Noen ganger snakker jeg om ting som skjedde for flere år siden. Det føles bra. Nesten så jeg håper jeg aldri får en kjæreste😁.

Anonymkode: 90c55...b2c

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I do😊men har hund så prater jo på en måte til den, men må ta meg i det i butikken innimellom🙈 Jeg bor ikke alene, men er mye alene. 

Anonymkode: 0ae9b...99e

• Liker 8
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Ofte på engelsk, fordi jeg liker det sånn. Pleier å late som om jeg prater til ekte personer, gjerne folk jeg er forelska i. Det er koselig og vi har faktisk mange fine samtaler, de skulle bare visst 😂

Anonymkode: 3af77...aa8

• Liker 17
Skrevet

Ja, når jeg er alene hjemme, hvilket jeg er stort sett, da snakker jeg høyt med meg selv. Når jeg er ute og jeg er sikker på at ingen er innen rekkevidde mumler jeg. :P 

• Liker 8
Skrevet

Ikke høyt men snakker ofte inni meg

Anonymkode: 7152b...ea5

• Liker 3
Skrevet

Det hender både titt og ofte :ninja:

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det gjør jeg. Ofte på engelsk, fordi jeg liker det sånn. Pleier å late som om jeg prater til ekte personer, gjerne folk jeg er forelska i. Det er koselig og vi har faktisk mange fine samtaler, de skulle bare visst 😂

Jeg snakker også engelsk! 😜 Stadig vekk, høyt for meg selv. Noen ganger på butikken også, men som regel litt mumle de, så blir vanligvis ikke lagt merke til. Tror jeg.. 😅 

Anonymkode: 0bc99...2c1

• Liker 1
Skrevet

Bare når jeg kjører bil, men det blir mer som en fortelling enn en samtale. «Her har vi noen som har fått lappen i en pakke cornflakes!», for eksempel 🤣

Anonymkode: 28d40...a6c

• Liker 11
Skrevet

Ja, hele tiden. ☺️ 

Anonymkode: c63ee...92e

• Liker 1
Skrevet

Hele tiden og overalt. Tenker rett og slett høyt, sånn hvert tredje ird jeg tenker i en settning kommer høyt t. Så folk tror vel jeg er smågal.

Anonymkode: 0be14...cca

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omg det gjør jeg hele tiden også. 

Anonymkode: 8442c...3d2

• Liker 1
Skrevet

Hender en sjelden gang jeg prater til meg selv hjemme, men da må jeg sitte i stua og se meg selv i et speil 😂🤷🏻‍♀️ 
Men i bilen derimot - da prater jeg MASSE med meg selv 😆

Anonymkode: 968c6...9a0

• Liker 3
Skrevet

Ikke til meg selv men med katta, har hatt mange fortrolige samtaler med kjæledyret med årene 😂 

Skrevet
2 minutter siden, Slaskete Maskot skrev:

Ikke til meg selv men med katta, har hatt mange fortrolige samtaler med kjæledyret med årene 😂 

Snakke med pus er det beste! 

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, Rumle said:

Snakke med pus er det beste! 

Beste er jo de nusselige øynene som ser på meg og forstår ikke hva jeg prater om 😄 

Skrevet

Jepp, på norsk og engelsk, men hunden går i hælene på meg, så eg retter samtalen like ofte mot ho for å ikkje bare være ei "smågal" dame som snakker med seg sjølv 😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan banne når jeg er alene - høyt.  F.eks. om jeg slår meg, skjærer meg, strever med noe..  Gjør aldri det når andre er tilstede (jo, unntak er mannen min...).   

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...