Gå til innhold

Tok o.5 Ml filler i leppen. Vil ha mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok teosysl i leppen, hun anbefalte å begynne med 0,5 Ml først så Evt mer om vil ha større. Jeg skal tilbake på kontroll og vil be om mer. Kanskje 0,3... må jeg da betale full pris for 0,5 Ml igjen? Siden det er billigere å da kjøpe 1 ml ser jeg 😕 

Anonymkode: e5176...c1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stopp galskapen!!

Dette kommer til å fucke opp hodet ditt helt. Stopp før du angrer.

Anonymkode: 25e8e...f20

• Liker 10
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Stopp galskapen!!

Jeg ba om 0,8 Ml i utgangspunktet 

Anonymkode: e5176...c1f

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å vente en stund. Absolutt ingenting i veien for å legge inn mer på et senere tidspunkt, men det er gunstig å bygge opp over tid. Det er nok også derfor behandleren anbefalte deg å begynne med 0,5 ml. Om dette er første gang du fyller på må du regne med at det forsvinner relativt fort. Dette er fordi kroppen din vil forsøke å avvise dette "nye" stoffet. Etterhvert som du fyller på flere ganger vil det vare lengre. Jeg vil ikke anbefale å gå tilbake og spørre om 0,3 ml (ikke sikker på om dette er noe de tilbyr engang🤔). Jeg ville ventet en stund for så å eventuelt fylle på 0,5 ml. Du må uansett betale for nye 0,5 ml. Jeg vil anbefale deg på det sterkeste å høre på rådene fra behandleren din. Hun har erfaring og ønsker å gi deg best mulig resultat. Og for Gud’s skyld; ikke fall for fristelsen og gå for 1ml kun fordi det virker billigere. Å legge inn 1,5 ml på kort tid når man ikke har hatt fillers før er oppskrift på overfylte, sprengferdige lepper!

• Liker 3
Gjest Lykkeligper
Skrevet
På 2.12.2019 den 19.25, AnonymBruker skrev:

Stopp galskapen!!

Hva er problemet? La folk gjøre som de vil med utseende sitt. Folk trenger ikke nødvendigvis å slite eller hate seg selv, bare fordi de vil ha mer fyldige lepper, gå ned i vekt, farge håret, ta microblading. Ja, rett og slett gjøre et eller annet som forandrer på deres ytre. 

Skrevet

Hva er du ute etter? Er du ute etter at alle skal se at du har fylt leppene, eller er du ute etter at leppene skal se naturlig fyldige ut? Jeg ville stolt på behandler om det er det siste, for man ser seg ofte blind på seg selv fordi man ser seg selv hver dag mens andre vil være mye flinkere til å sammenligne med det naturlige. 

Anonymkode: e554d...b4d

• Liker 2
Skrevet
17 hours ago, DavinaWin said:

Jeg vil anbefale deg å vente en stund. Absolutt ingenting i veien for å legge inn mer på et senere tidspunkt, men det er gunstig å bygge opp over tid. Det er nok også derfor behandleren anbefalte deg å begynne med 0,5 ml. Om dette er første gang du fyller på må du regne med at det forsvinner relativt fort. Dette er fordi kroppen din vil forsøke å avvise dette "nye" stoffet. Etterhvert som du fyller på flere ganger vil det vare lengre. Jeg vil ikke anbefale å gå tilbake og spørre om 0,3 ml (ikke sikker på om dette er noe de tilbyr engang🤔). Jeg ville ventet en stund for så å eventuelt fylle på 0,5 ml. Du må uansett betale for nye 0,5 ml. Jeg vil anbefale deg på det sterkeste å høre på rådene fra behandleren din. Hun har erfaring og ønsker å gi deg best mulig resultat. Og for Gud’s skyld; ikke fall for fristelsen og gå for 1ml kun fordi det virker billigere. Å legge inn 1,5 ml på kort tid når man ikke har hatt fillers før er oppskrift på overfylte, sprengferdige lepper!

Teosyal kan vare helt galskap lenge. Jeg tok for første gang 1 ml for 1 år siden og ingenting har gått ut enda. 

Anonymkode: 45a2e...e77

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Teosyal kan vare helt galskap lenge. Jeg tok for første gang 1 ml for 1 år siden og ingenting har gått ut enda. 

Anonymkode: 45a2e...e77

Så rart. På meg har teosyal vært det produktet som har gått fortest ut. 1ml helt borte på 4 mnd! Det er nok individuelt😊

Skrevet

Teosyal varer lengst på meg, ca fire mnd. Har prøvd juveleren, alle de forskjellige typene, og de varer kun 4-5 uker på meg 🙁. Med teosyal har jeg bittelitt igjen etter 3-4 mnd. (Har prøvd veldig mange gang). 

Anonymkode: e8e84...d88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...