AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1 Del Skrevet 2. desember 2019 Har en på 1,5 år og de siste par ukene har tissebleiene begynt å lukte veldig sterkt urin. Hva kan det komme av? Noe vi burde undersøke hos lege eller er det normalt at det er sånn i perioder? Anonymkode: f101e...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #2 Del Skrevet 2. desember 2019 Får barnet i seg nok vann? Anonymkode: bd8ae...353 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariam Skrevet 2. desember 2019 #3 Del Skrevet 2. desember 2019 (endret) Lever en urinprøve på legekontoret, så sjekker de om det kan være UVI. Du kan kjøpe urinoppsamlingspose på apoteket 😊 Urin kan og lukte stramt hvis den er veldig konsentrert, drikker barnet nok væske? Endret 2. desember 2019 av Ariam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 2. desember 2019 #4 Del Skrevet 2. desember 2019 Har dere byttet bleiemerke? Spiser eller drikker barnet noe det ikke har gjort før? Bare føyer til ting til det de andre over her har svart. Er svaret at barnet drikker masse og ingenting ellers er forandret ville jeg nok ikke sett an noe særlig lenge før jeg evt leverte en urinprøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #5 Del Skrevet 2. desember 2019 Lys eller mørk urin? Er urinen mørk så får han i seg for lite væske. Anonymkode: cb292...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #6 Del Skrevet 2. desember 2019 Lys urin. Jeg aner ikke hvor mye væske hun får i seg. Kan høre med bhg om de kan følge med litt. Ikke endret spisevaner så vidt jeg kan huske. Spiser variert hele tiden, så noe nytt er det sikkert vært. Skal høre med bhg om hvor mye hun drikker der, og hvis det virker normalt får vi ta en tur til legen. Har merket at de lukter litt fisk de dagene hun har spist torsk. (Kanskje jeg er gravid og har fått superluktesansen tilbake ) Anonymkode: f101e...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 2. desember 2019 #7 Del Skrevet 2. desember 2019 Er barnet rød I underlivet, har hvit utflod eller klør? Små barn kan også få sopp i underlivet, spesielt bleiebarn. Mer sannsynlig at hun trenger mer væske eller har fått en urinveisinfeksjon, men mtp fiskelukten gikk tanken min til sopp.. Virker ikke barnet plaget ville jeg forsøkt å tilby godt med væske noen dager og se om det forandret seg, ved en uvi er godt med væske også bra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #8 Del Skrevet 3. desember 2019 Sikkert greit å sjekke opp, men sånn i min egen verden så lukter urinen ofte på grunn av det jeg har spist i alle fall. Om jeg spiser mye frokostblanding med melk, ja så lukter jeg "melk", mye hvitløk/løk gir meg andre lukter, for mye kaffe, for lite vann osv. Mange medisiner gir sterk lukt også. Urinveisinfeksjon og eller sopp gir sterk lukt. Annen sykdom også forsåvidt. Men det er så mye forskjellig, det går ofte over på noen dager - om det ikke går vekk og/eller han har smerter/vondt så er det jo smart å gå til legen. Pust det går nok fint! Anonymkode: 62c33...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #9 Del Skrevet 3. desember 2019 Hele tiden eller kun på morgenen? På morgenen er det jo naturlig grunnet dehydrering i løpet av natten. Anonymkode: dc565...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå