Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen ideer? Jeg bor i Trøndelag mens hun bor finnmark så det blir litt vanskelig å gjøre noe sammen. Hun kommer hjem til meg i jula, men da slapper vi av hjemme.

Hun elsker å trene, har derfor kjøpt trådløse øretelefoner til trening som hun skal få til bursdagen sin på starten av nyåret. Hun liker også turbukser og enkle turning generelt, men er også litt sminkegal. Men hun vil helst kjøpe sminke selv har hun sagt. Hun er ikke den personen som liker å lese bøker heller. Litt kravstor høres det ut som😂 Hun elsker sunn mat òg - det kan kanskje være en ting (hun er pesketerianer: spiser fisk, ikke kjøtt). Hun elsker biler og liker å være selvstendig der, selv om vi begge er vokst opp med ei mor som tyr til hjelp fra menn på det området. Jeg kan jo forsåvidt gi henne ullgenser og ullsokker (hun elsker det). Hun jobber også på kontor, så jeg kan jo kjøpe noe som hun kan ha bruk for der?

Jeg og foreldrene våre bruker vanligvis å ha en felles pakke som vi gir til søsteren min, og så gir vi også noen individuelle gaver også. I år skal familiepakken, som vi kaller den, inneholde hårprodukter som vi vet hun bruker. Men da sitter da jeg her og vet ikke helt hva jeg skal gi henne.

Men har dere noen Orginale ideer? Eller kanskje dere kan tenke dere til hva hun kan like?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på spa eller noe annet hun kan gjøre? 

Anonymkode: 00080...ede

Skrevet

Er det et parfymeri eller hudpleiesalonger det hun bor? Hva med gavekort derifra? Så kan hun kjøpe sminke der :)

Skrevet

Ullundertøy.

Anonymkode: 880ab...5c4

• Liker 1
Skrevet

Takk for alle svar😊

Skrevet

Jeg er også tredve og setter pris på nostalgiske gaver (f.eks. fotoalbum), abonnement på avisen eller veldedighet. 

Anonymkode: df594...2ca

Skrevet

Ullundertøy til å bruke på kontoret?

Anonymkode: 466c0...f8c

Skrevet

Matvarer av god kvalitet. Kaffe, olivenolje, eller krydder for eksempel.

Jeg blir superglad for sjokoladetrøfler 😊

Skrevet

Matgåve, gjerne noe som ikkje trengs holdes kjølig og som er meir eksklusivt enn det man kjøper vanligvis.

God olivenolje, balsamico, krydder, syltetøy/marmelade, nøtter, honning, pesto, pasta, grissini, tapende, oliven, etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...