AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1 Skrevet 2. desember 2019 Til man er 18, 20,25,30? Hva anser du som ungt? Anonymkode: 47e04...cfc
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #3 Skrevet 2. desember 2019 Innen radiologien er du ung til du er 65 år 😉 Anonymkode: 6561c...3db 13
Ullvott Skrevet 2. desember 2019 #4 Skrevet 2. desember 2019 Legen min omtaler meg som «En ung kvinne» overfor annet helsepersonell, da jeg som er i førtiårene er relativt ung i sammenheng med akkurat den sykdommen. En bekjent som avla doktorgrad som 25-åring var selvsagt en ung doktorkandidat. Alt kommer an på sammenhengen og hva man sammenlikner med. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #5 Skrevet 2. desember 2019 I sinn kan man være ungdommelig hele livet, men de ferreste klarer det. Unge gamle er en velsignelse. Anonymkode: a6b4c...1d6 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #6 Skrevet 2. desember 2019 Alt.Er.Relativt. Anonymkode: 19ce3...88f 5
MortenMinstelønn Skrevet 2. desember 2019 #7 Skrevet 2. desember 2019 Noen haiarter når vel ikke tenårene før de bikker 150 år. 5
Miklo Velka Skrevet 2. desember 2019 #8 Skrevet 2. desember 2019 Mesteparten av det jeg ser rundt meg enten er, eller kommer fra, noe som er langt eldre enn meg, så jeg er ung så lenge jeg lever.
_nubbenella Skrevet 2. desember 2019 #9 Skrevet 2. desember 2019 Så lenge noen i din omgangskrets er eldre enn deg, så er du (relativt) ung 😋 1
Purple_Pixiedust Skrevet 3. desember 2019 #10 Skrevet 3. desember 2019 Jeg vet ikke. Jeg blir 29 snart og gruer meg til å bli 30. For da er jeg liksom ordentlig voksen. Jeg føler meg ikke som den alderen da jeg har mistet mange år i sykdom og har dermed også ikke så mye arbeidserfaring jeg skulle ønske. Har dessuten diagnoser som gir et til tider umodent følelsesliv så tidvis når jeg "arresterer" meg selv om mine tanker/følelser så føler jeg meg plutselig ganske ung. I hvert fall fram til jeg får regulert meg ned og tenkt mer rasjonelt. 😛 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #11 Skrevet 3. desember 2019 9 timer siden, Purple_Pixiedust skrev: Jeg vet ikke. Jeg blir 29 snart og gruer meg til å bli 30. For da er jeg liksom ordentlig voksen. Jeg føler meg ikke som den alderen da jeg har mistet mange år i sykdom og har dermed også ikke så mye arbeidserfaring jeg skulle ønske. Har dessuten diagnoser som gir et til tider umodent følelsesliv så tidvis når jeg "arresterer" meg selv om mine tanker/følelser så føler jeg meg plutselig ganske ung. I hvert fall fram til jeg får regulert meg ned og tenkt mer rasjonelt. 😛 Jeg og gruer meg til å bli 30. For da føler jeg ikke man er ung lenger over hode... Anonymkode: 3ab6f...d23
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #12 Skrevet 3. desember 2019 En blir middeladrende når en fyller 30, gammel når en fyller 50. Anonymkode: 9d757...d4b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #13 Skrevet 3. desember 2019 Føler man er ung frem til man er 35, hvis man ikke har barn da. Hvis man har barn synes jeg man er ung til man ca. er 30. Pga ansvaret barn medfølger så blir man mye mer voksen. Kvinnene som får barn som 25 åringer i bygda jeg vokste opp i (er selv jente 19 år født 99) føler jeg er mye eldre enn 30 åringer jeg kjenner i byen jeg bor i nå. Ble helt overrasket over å få vite at en småbarnsmor fra bygda er født i 1996 (kjente ikke alle eldre)😬 "Godt voksen" synes jeg er når man er 45+ og gammel når man er nærmere 70+ Anonymkode: e2179...60a 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #14 Skrevet 3. desember 2019 Som flere sier, alt er relativt. Jeg tenker egentlig at man kan betegnes som "ung" frem til 35, men nå bor jeg i Oslo og det er ikke så veldig stor forskjell på hverken fremtoning eller livsstil på folk i første halvdel av livet. Jeg jobber i en arbeidsplass der snittalderen er ganske høy og de mest respekterte er rundt 50-55. Fra deres ståsted er alle under 40 "unge". Folk legger jo ulike ting i begrepet, men en kollega av meg sa at hennes syn på "ung" er å ha fremtiden foran seg og fortsatt flere muligheter. Hun er nå 55 og sa at det var en viss fase i midten av førtiårene der mulighetene på en måte forsvant - skulle hun byttet karriere måtte hun ha gjort det da, for etter 45 så har man på en måte den jobben man har. Man kan søke seg til en annen stilling, men ikke "legge om" karriereløpet helt. Jeg tenker også på "ung" som noe med muligheter foran seg - du kan utdanne deg, bytte jobb, bytte partner, få et barn til. Det er på ingen måte noe som slutter ved 30. Anonymkode: 489c8...149 3
AlkoMann Skrevet 3. desember 2019 #15 Skrevet 3. desember 2019 På 2.12.2019 den 17.32, AnonymBruker skrev: Til man er 18, 20,25,30? Hva anser du som ungt? Anonymkode: 47e04...cfc 30 år. Folk begynner å få barn da pluss at du får flashback om at dette har jeg faktisk gjort før !
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. desember 2019 #16 Skrevet 3. desember 2019 Jeg er 40 og føler meg ung
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #17 Skrevet 3. desember 2019 Ung til man er 20, ung voksen til man er 25. Etter det er man voksen. Anonymkode: b04ce...2a8
Jdz Skrevet 3. desember 2019 #18 Skrevet 3. desember 2019 9 timer siden, Purple_Pixiedust skrev: Jeg vet ikke. Jeg blir 29 snart og gruer meg til å bli 30. For da er jeg liksom ordentlig voksen. Jeg føler meg ikke som den alderen da jeg har mistet mange år i sykdom og har dermed også ikke så mye arbeidserfaring jeg skulle ønske. Har dessuten diagnoser som gir et til tider umodent følelsesliv så tidvis når jeg "arresterer" meg selv om mine tanker/følelser så føler jeg meg plutselig ganske ung. I hvert fall fram til jeg får regulert meg ned og tenkt mer rasjonelt. 😛 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og gruer meg til å bli 30. For da føler jeg ikke man er ung lenger over hode... Anonymkode: 3ab6f...d23 Folkens dette er ingenting å grue seg til! Du rekker ikke være 30 så veldig mange dager før du skjønner at det er nå livet begynner. Jeg kødder ikke, jeg har aldri hatt bedre Og enda bedre, det sies at 40 er de nye tredveåra, så dere er definitivt unge lenge enda. 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #19 Skrevet 3. desember 2019 6 minutter siden, Jdz skrev: Folkens dette er ingenting å grue seg til! Du rekker ikke være 30 så veldig mange dager før du skjønner at det er nå livet begynner. Jeg kødder ikke, jeg har aldri hatt bedre Og enda bedre, det sies at 40 er de nye tredveåra, så dere er definitivt unge lenge enda. 30 åra suger! Anonymkode: b04ce...2a8
AlkoMann Skrevet 3. desember 2019 #20 Skrevet 3. desember 2019 18 minutter siden, Luna Llena skrev: Jeg er 40 og føler meg ung Jeg har flashbacks hvor jeg føler meg ung, men det har ingenting med 2019å gjøre .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå