Armonia Skrevet 29. mai 2005 #1 Skrevet 29. mai 2005 Har brukt selvbruning, men tydligvis ikke vasket meg godt nok på hendene/håndleddene. Hva gjør jeg for å få det vekk??? Har prøvd med peeling, såpe, tykt lag med body lotion for så å gni det vekk. Ingen av dele funker Hjelp..........
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2005 #2 Skrevet 29. mai 2005 Venter? Er sikkert borte i morgen, pleier ikke sitte i så lenge, ihvertfall ikke på meg
Armonia Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2005 Ja, det gjør sikkert det. Men det er så irriterende :veldigsur: Leste litt i gamle innlegg, stod at neglelakkfjerner kunne hjelpe mellom fingrene. Så nå har jeg prøvd det. Gikk litt bort, men blir sikkert kjempe tørr :oops: Ja, ja, får vaske meg bedre neste gang
Tusseline Skrevet 29. mai 2005 #4 Skrevet 29. mai 2005 Peeling SKAL teoretisk sett hjelpe, har du skrubbet bra nok?
Samantha Skrevet 29. mai 2005 #5 Skrevet 29. mai 2005 Ei venninde av meg las i et blad at sitronsaft skulle fungere. Ikkje veit eg... :-)
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2005 #6 Skrevet 29. mai 2005 Ei venninde av meg las i et blad at sitronsaft skulle fungere. Ikkje veit eg... :-) Det har jeg også både lest og hørt
Gjest Sarah Jessica Skrevet 29. mai 2005 #7 Skrevet 29. mai 2005 Jeg har gjort det samme selv... Utrolig kjipt!! Prøv å skrubbe deg med sitron og vanlig peeling...ta pauser og smør med krem for å unngå uttørring.. Og vent.. Lykke til!
smofie Skrevet 29. mai 2005 #8 Skrevet 29. mai 2005 Mitt forslag er fy fy, men klor er 100% effektivt. Har selv brukt det i krisesituasjoner, bare skyll godt med kaldt vann etterpå.
Tusseline Skrevet 29. mai 2005 #9 Skrevet 29. mai 2005 Mitt forslag er fy fy' date=' men klor er 100% effektivt. Har selv brukt det i krisesituasjoner, bare skyll godt med kaldt vann etterpå.[/quote'] Det fungerer ja, men er en påkjennelse for huden.
Catzy Skrevet 29. mai 2005 #10 Skrevet 29. mai 2005 Det fungerer ja, men er en påkjennelse for huden. På den annen side, hva er værst? Et støt med klor, eller timevis med gnikking med mildere midler? Påkjenning blir det åkke som. :o Catzy
Armonia Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #11 Skrevet 29. mai 2005 Tusen takk for råd alle sammen :-) Har prøvd en runde til med neglelakkfjernere, og det ser ut som det meste er borte. Får håpe dusjen i morgen tar resten... Skal iallefall huske å vaske meg veldig godt neste gang
Gjest Virvel Skrevet 30. mai 2005 #12 Skrevet 30. mai 2005 Sminkefjerner (beregnet på vannfast sminke) er et litt mer skånsomt alternativ. Bare å pøse på, la det virke litt, og gni godt med en bomullsdott. Sminkefjerneren jeg bruker er for øvrig en helt enkel og billig en (tofase fra L'Oréal), og den funker helt fortreffelig, skjolder forsvinner i løpet av et par minutter. :D
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2005 #13 Skrevet 30. mai 2005 Lurt å bruke hansker når en smører seg....?
Gjest 123456 Skrevet 30. mai 2005 #14 Skrevet 30. mai 2005 Lurt å bruke hansker når en smører seg....? Men er det ikke vanskelig å få et jevnt resultat da? Bare ser for meg at hanskene er i veien når man skal smøre andre steder enn akkurat de store flatene... :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #15 Skrevet 31. mai 2005 Kommer jo litt an på hanskene, da, en trenger ikke bruke gule oppvaskhansker liksom.....
Piglet Skrevet 31. mai 2005 #16 Skrevet 31. mai 2005 En blanding av sitron og sukker skrubbet på i flere omganger funker for meg. Ellers bruker jeg tynne engangshansker når jeg smører meg, som Tex anbefaler. Piglet
Gjest Knixs Skrevet 31. mai 2005 #17 Skrevet 31. mai 2005 På den annen side, hva er værst? Et støt med klor, eller timevis med gnikking med mildere midler? Påkjenning blir det åkke som. :o Catzy Hallo?! Valget mellom peeling eller klor, velger du peeling. Skrubbing er bedre enn sterke stoffer! Klor skal bare være i ekstra, ekstra nødstilfeller! Jeg er hudpleier, så vet godt hva jeg snakker om....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå